Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Bij Panasonic België krijg je een gratis Blu-ray speler bij een Viera tv en in Nederland de Blu-ray box van Planet Earth

Wel een behoorlijk verschil in waarde 300€ tegen ca. 60€

Eigenlijk belachelijk en alleen leuk voor de mensen die vlak bij de grens wonen. Ik zit te denken aan een 50 of 46" maar straks komt een dergelijke actie hier ook.

Het weerhoud mij er dus juist van om nu te kopen. Doe dan in b.v. heel Europa dezelfde actie of gewoon niets.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

• Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Dat is natuurlijk onzin. Dit soort acties doe je om de verkoop te stimuleren. Die acties kosten geld dus doe je dat alleen in die regios's waar zo'n actie nodig is.

Dit gebeurt in Nederland ook op regionaal niveau. Probeer maar eens de prijzen van een apparaat op de site van bijvoorbeeld de media markt te vinden. Dat lukt niet omdat het bedrijf in Amsterdam andere prijzen hanteert dan bijvoorbeeld in Rotterdam.

En dat heeft weer alles te maken met de aanwezigheid van concurentie.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Dan maar de humor ervan inzien, maakt het leven ook dragelijker smile

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Psychosammie
Uiteraard heeft deze een analoge tuner. Dat hebben alle TV's.
Suc6

Dat is gewoon niet juist. Veel toestellen hebben Digitenne.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Ik waarschuw je voor een miskoop van 700 euries. De genoemde TV's hebben nauwelijks resolutie maar je wil wel 42". Ik ben bang dat gewoon TV beeld niet om aan te zien is.

Dit moet je even toelichten. Erg boute stellingen: "nauwelijks resolutie" en "gewoon niet om aan te zien".Ik moest echt even knipperen met de ogen toen ik dit las. eek
Plasma met 720 x 1024 is prima bij 720p en 1080i HD! En 1080p wordt bij de meeste merken prima gedownscaled.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:
Origineel bericht van: Eduard07

Ik waarschuw je voor een miskoop van 700 euries. De genoemde TV's hebben nauwelijks resolutie maar je wil wel 42". Ik ben bang dat gewoon TV beeld niet om aan te zien is.

Dit moet je even toelichten. Erg boute stellingen: "nauwelijks resolutie" en "gewoon niet om aan te zien".Ik moest echt even knipperen met de ogen toen ik dit las. eek
Plasma met 720 x 1024 is prima bij 720p en 1080i HD! En 1080p wordt bij de meeste merken prima gedownscaled.

Mee eens, 1024*720 kan wel degelijk een goed plaatje geven. Tuurlijk is een full hd beter qua resolutie.

Vrienden van mij hebben zo'n scherm en op 4.5 meter kijkafstand zul je bijna geen verschil zien met mijn eigen scherm (full hd)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Op 4,5 meter? En als ik mijn bril af zet zie ik helemaal geen verschil meer zeker?

De grap is nou juist dat je bij HD TV's geacht wordt dichterbij te zitten dan je van oude CRT TV's gewend bent.

Citaat:
Dat is gewoon niet juist. Veel toestellen hebben Digitenne.

Nee, veel toestellen hebben naast een analoge tuner ook een DVBT tuner. En daar heb je dan nog vaak niets aan omdat er geen CAM in kan.

• Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)

Geplaatst:

Citaat:
Dit moet je even toelichten. Erg boute stellingen: "nauwelijks resolutie" en "gewoon niet om aan te zien".Ik moest echt even knipperen met de ogen toen ik dit las.

Dat kan ik wel toelichten hoor. Het probleem komt overeen met de beperkte resolutie van oude CRT schermen. Toen de TV's maximaal 60 cm waren, was dat niet zo'n probleem. Toen kwamen er van die 16:9 bakbeesten maar de analoge resolutie bleef gelijk. Het beeld van die breedbeeld bakken zag er gewoon niet uit. Ik heb het dus altijd bij mijn oude 4:3 50hz scherm gehouden.

Geplaatst:
Dat kan ik wel toelichten hoor. Het probleem komt overeen met de beperkte resolutie van oude CRT schermen. Toen de TV's maximaal 60 cm waren, was dat niet zo'n probleem. Toen kwamen er van die 16:9 bakbeesten maar de analoge resolutie bleef gelijk. Het beeld van die breedbeeld bakken zag er gewoon niet uit. Ik heb het dus altijd bij mijn oude 4:3 50hz scherm gehouden.

Je gaat in je antwoord nergens in op je stelling dat plasma 720 x 1024 "er niet uit ziet".

Geplaatst:

Nee, veel toestellen hebben naast een analoge tuner ook een DVBT tuner. En daar heb je dan nog vaak niets aan omdat er geen CAM in kan.

De recente modellen hebben geen analoge tuner, maar een DVB-C (digitale) tuner. En daar moet nog een CAM in.
Maar de DVB-T toestellen hebben doorgaans wel degelijk een CAM-mogelijkheid, anders is er in Nederland niet
veel te ontvangen. cool

Geplaatst:

Citaat:
Je gaat in je antwoord nergens in op je stelling dat plasma 720 x 1024 "er niet uit ziet"

Ja hoor. Ik zeg dat als je het aantal pixels gelijk houdt, en je maakt het scherm groter, de pixels dus ook groter worden.

Als jij dat geen probleem vindt, ok dan.

Geplaatst:

Heb hier een gloedje nieuwe Samsung. Heeft naast DVB-T en DVB-C gewoon analoog ontvangst. Dat er nu al TV's zijn zonder analoog ontvangst lijkt me sterk (een enkele daargelaten).

Geplaatst:

Ja hoor. Ik zeg dat als je het aantal pixels gelijk houdt, en je maakt het scherm groter, de pixels dus ook groter worden.
Als jij dat geen probleem vindt, ok dan.

Dat is nog steeds geen argumentatie voor de stelling "dat het er niet uit ziet".

Geplaatst:
Citaat:
er niet uitzien
is een persoonlijke beleving. Als jij het niet ziet is het prima.

Geplaatst:
Citaat:
er niet uitzien
is een persoonlijke beleving. Als jij het niet ziet is het prima.

Ik ben met een meetlat naar de winkel gegaan en de kijk afstand uit gemeten en kon op een hd ready 42'' pana ( X ) de individuele pixels zien, dus ik naar een full hd ( G ) lopen kijken maar die zie ik allemaal flikeren maar bij deze kon ik de individuele pixels niet zien.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen