lujo Geplaatst: 19 mei 2009 Geplaatst: 19 mei 2009 Waar kan ik zien tot wanneer mijn nieuwe abonnement loopt? Op "Mijn CanalDigitaal" zie ik alleen: Veelgestelde vragen Wachtwoord wijzigen E-mail de Klantenservice ---- Factuur online Contactgegevens Pincode resetten ---- HDTV via CanalDigitaal Aanvragen Film1 Sport1-gids Zenderpakket uitbreiden Zenderpakket beperken Korting 2e/3e zenderpakket 24-uurs erotiek activeren Er zou ergens moeten staan wat de einddatum van mijn abonnement is....
satcat Geplaatst: 19 mei 2009 Geplaatst: 19 mei 2009 Zenderpakket uitbreiden kiezen en dan wordt de info opgehaald. Daarna gewoon home aanklikken zodat je niet echt hoeft uit te breiden.
lujo Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Geplaatst: 19 mei 2009 Over het hoofd gezien :-) Bedankt. Misschien ter info voor anderen: Ik heb mijn tweede smartcard laten registreren en op die heb ik Set Top Box-pakket voor 1 euro per maand genomen. Hierdoor is mijn contract (op beide kaartjes) verlengt met 1 jaar. Tot 31-05-2009 Dus niet met twee jaar. Ik lees hier op het forum dat daar wat onduidelijkheid over heerst.
Gast wanderer Geplaatst: 19 mei 2009 Geplaatst: 19 mei 2009 Origineel bericht van: lujo verlengt met 1 jaar. Tot 31-05-2009 u bedoelt 2010....ja de tijd gaat snel...
lujo Geplaatst: 19 mei 2009 Auteur Geplaatst: 19 mei 2009 Origineel bericht van: wanderer u bedoelt 2010....ja de tijd gaat snel... Helemaal correct 2010
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen