Ga naar inhoud

[DM800HD] Vermelding met coderingen uitschakelen in de display op TV

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Werkt sinds gisteren met twee cam's , nl. Mgcamd 1.31 & CCcam 2.0.11 dit om diverse redenen. Echter krijg ik nu als ik zap van zenders telkens in het TV scherm links bovenaan een smal balkje gedurende een drietal seconden met volgende vermelding "SNV CO BC CW DC NDC". Kan dat ergens uitgeschakeld worden zodat deze vermelding niet meer op het scherm komt ?

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

In gemini is dat (gebruik je die?) blue panel, Settings, Infobar, Expert uitzetten. Of anders het osd-password vernaggelen in de cfg's.

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

idd. gemini 4.20 . Expert was uitgezet en Crypt Symbole ook uitgezet maar niets helpt . Misschien even nader verklaren dat "vernaggelen". whistle

@DeBeek

nog geen andere skin gevonden waarbij het probleem is opgelost.

feedhunting , a crazy hobby !

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Geplaatst:

lol

soms blijft de info hangen na veranderen, een gui of box restart helpt ook wel eens. als je osd password in de cam-cfg's niet die van root is kan de cam geen connect maken voor de infobar z'n info heen te zenden smile

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen