groeselt Geplaatst: 19 mei 2009 Geplaatst: 19 mei 2009 Ik heb voor het eerst een nabilo image op mijn dream800 gezet maar stoor me aan het telkens weer in beeld komen van de epg update, don't change channel. Kan ik deze uitzetten?
Gast SatMann Geplaatst: 19 mei 2009 Geplaatst: 19 mei 2009 ja, in het systeem menu, heb je ergens een menu (ik weet het niet van buiten) andere instellingen ofzo, dan kan je daar kiezen om die melding niet te tonen. ps. gebruik de epg tool van Arnoldl op je nab., super tool en perfect voor gebruikt. wel moet je eerst alles wat maar te maken heeft met EPG plugins verwijderen, of het gaat niet werken op je nab. SatMann
guppje29 Geplaatst: 19 mei 2009 Geplaatst: 19 mei 2009 blauwe knop en de 2de regel van boven. Dan kom je in en menu en daar kan je dat gewoon uitzetten. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
groeselt Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Geplaatst: 21 mei 2009 epg tool van Arnoldl, waar vind ik deze. vind deze niet via de download plugins van nabilo
Gast SatMann Geplaatst: 21 mei 2009 Geplaatst: 21 mei 2009 je vind deze tool één pagina verder dan deze draad. zoek maar achter : "[enigma2] xmltv-importer plugin (meerdaagse epg)" SatMann
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen