Ga naar inhoud


IcordHD Firmware versie 01.00.17 beschikbaar via SAT Netwerk of USB


lord anubis

Aanbevolen berichten

Hallo

 

 

Ik wil updaten naar 01.00.17 van 01.00.14, echter lukt het mij niet.

Bij OTA krijg ik E-OS.

 

Nu is mijn vraag, is het mogelijk om dit via het netwerk te doen?

 

Tweede vraag, Ik heb de firmware bestand gedownload, uitgepakt op mijn USB sticks maar het lukt me niet om deze te installeren.

 

Zet de kantel schakelaar uit steek mijn USB stick van voren of van achteren erin, druk op de record knop en zet dan de schakelaar weer aan.

 

Lampje van Stick gaat knipperen, krijg dan het download progres scherm, laat de record knop los, maar het blijft op 0%. Zeker een uur. Ook al 5 a 8 minuten de knop ingedrukt gehouden. Werkt gewoon niet.

 

Weet iemand een andere manier om dit voor elkaar te krijgen? Buiten het feit dat het moet werken en dat de firmware updates er niet voor niets zijn, is het zo irritant dat iedere keer er een melding is van nieuwe firmware.

 

FAT32 via XP resp 32GB en 16GB geprobeerd. Echter in en uitlezen van de kanaallijst werkt goed.

 

Iemand ervaring en zo ja met welke usb stick?

 

Wat me trouwens opvalt is dat al ik advanced search doe en ik type usb erbij dan laat hij verschillend pagina's zien waar op geen usb vermeld staat.

 

Alvast bedankt,

Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


volgens mij moet je het bestand downloaden en in zijn geheel op de USB-Stick zetten. En niet uitpakken.

Waarom lukt de download niet vanaf de SAT?

 

Met groet ICordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je voor je reactie.

 

 

Heb dit ook geprobeerd, echter vraag ik mij af hoe de iCord dan het kan herkennen omdat de naam van de zip file's veschillend zijn per versie. Ook kan je hem soms downloaden met er alsnog een folder er in.

 

Waarom het niet lukt het via de SAT? geen idee. Het werkte wel.

 

Andere ideeen?

 

Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het bestand moet in de ROOT directory staan en volgens mij is de extensie (*.HMX) belangrijk voor de ICord. Dus wat na de punt staat.

 

Groet ICordHD

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

 

Je hebt gelijk het heet hdpvr.hmx.

Alleen nog steeds geen geluk hierzo.

 

Heeft iemand het al eens gedaan? Zo ja met wat voor usb stick?

 

Heb het zojuist met een geleende kleinere stick ( 250Mb ) geprobeerd maar kreeg nu File not found.

Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat "Zet de kantel schakelaar uit steek mijn USB stick van voren of van achteren erin, druk op de record knop en zet dan de schakelaar weer aan."

 

Volgens mij moet je na het aanzetten de standbye schakelaar aan de voorkant ingedrukt houden totdat de update gaat lopen.

 

Ik gebruik zelf een Sandisk cruzer 8 GB fat32 voor het update en/of opslaan van de kanalenlijst.

 

Groet ICordHD

 

TRIAX 78 met 3xInverto Multiconnect quad LNB Astra 19/23/28

Humax IcordHD astoncam2.25

Panasonic TX50VT30EA + astoncam2.25 / 46PZ80E / NEC

Ziggo met een Humax iHDR5050 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gelukt,

 

Ondanks dat ik met iedere usb stick die ik bezit, een kanaaalijst kan up en downloaden, wil dat niet zeggen dat iedere usb stick de firmware kan updaten.

 

Het lukte met een Kingston DataTraveler 100 van 8GB in enkele minuten.

Met een 16GB versie lukte het ook niet.

 

 

Nog bedankt.

 

Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die melding waar jij het over hebt krijg ik ook. Heb jij toevallig ook een motor tussen de LNB en de iCord staan?

 

Wanneer ik die er tussenuit haal kan ik gewoon via de schotel updaten. Zit de motor ertussen, krijg ik ook die melding.

Humax iCord HD v1.00.17 + AstonCrypt v2.19 + Panasonic TH-42PY70

WaveField T90 + ALPS LNB's + SatConn 10/1

10 satellieten van 28,2 Oost t/m 15 West

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Fokke-Gerrit

Hallo ik heb zelf een motor er tussen moteck SG 2100 heb geen problemen mee met updaten binnen halen via sat

 

m.v.g

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hi

 

Beetje laat, maar ik heb geen moter er tussen.

Ook niet geprobeerd om het dak op te gaan en even de switch ertussen uit te halen.

 

Ik heb nu een usb dedicated voor dit.

 

HTH

Humax iCord - Onbekende Schotel van 120cm - merkwaardig goed werkende naamloze LNB + 2 Alp's - Powercam Pro HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...