Satlook Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Citaat: p.s. ik gebruik jouw settings niet DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
edje-ken Geplaatst: 30 juli 2009 Auteur Geplaatst: 30 juli 2009 inmiddels is er weer een update. Als je een update doet krijg je een nieuwe versie waar je een lijst van geinstalleerde EMU's kan opvragen. Door op 'ok' te drukken aciveer je de geselecteerde EMU. deze is dan ook gelijk actief (zonder hoeven te rebooten) gepost namens het development team van ***geen-reclame*** edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Galgootje Geplaatst: 4 augustus 2009 Geplaatst: 4 augustus 2009 Heb je ook een linkje Edje voor 't direct downen van die nieuwe versie? Of gewoon de versie uit de oorspronkelijke post pakken en die updaten? Groet, Galgootje Groetjes, Galgootje
edje-ken Geplaatst: 4 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 4 augustus 2009 gewoon de eerste versie pakken uit het eerste bericht. dat is de lege plugin die verspreid word. als je die update heb je altijd de laatste publieke versie. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
ehn Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Als ik deze eerste versie installeer en probeer op te starten krijg ik na 10 keer proberen de melding "Can't open graphics". Iemand enig idee wat er aan de hand is?? ehn
edje-ken Geplaatst: 7 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2009 nee dat is voor ons een nog niet gehoorde klacht. heeft de plugin al wel gewerkt? Heb je na installeren van de plugin de box opnieuw gestart? edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
ehn Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Sorry dat ik zo laat reageer. De plugin heeft bij mij nog nooit gewerkt en ik heb de box al diverse keren opnieuw gestart, maar dat helpt niets. ehn
Satlook Geplaatst: 19 augustus 2009 Geplaatst: 19 augustus 2009 Gebruik je de laatste image , in combinatie met de laatste plugin update? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
ehn Geplaatst: 20 augustus 2009 Geplaatst: 20 augustus 2009 Ik gebruik de 0.9.2163 firmware maar kan de plugin nu niet updaten omdat ik de oudere niet krijg opgestart. Dus ik heb nu de plugin die aan het begin van deze thread staat geinstalleerd EHN
edje-ken Geplaatst: 20 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2009 ja de plugin hier aan het begin moet je installen. en na install de plugin updaten in de plugin zelf. dan moet het gewoon werken. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
ehn Geplaatst: 21 augustus 2009 Geplaatst: 21 augustus 2009 De plugin die aan het begin staat wil bij mij juist niet starten en dus kan ik hem ook niet updaten. Ik zal het ook nog eens proberen met de nieuwste 3177 firmware als ik weer tijd heb. ehn
edje-ken Geplaatst: 21 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2009 het zal toch echt aan jouw liggen want ik heb verder nog niemand gehoord waar het niet gaat werken. Ook op de laatste versie firmware werkt de plugin goed. Ik heb dat een half uur geleden getest. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
ehn Geplaatst: 22 augustus 2009 Geplaatst: 22 augustus 2009 Ik heb de laatste firmware geinstalleerd en alles opgeschoond en nu werkt het. Dus blijkbaar is er iets blijven hangen in de box waardoor het niet werkte. EHN
edje-ken Geplaatst: 22 augustus 2009 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2009 mooi om te horen edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
edje-ken Geplaatst: 5 oktober 2009 Auteur Geplaatst: 5 oktober 2009 namens het ***geen-reclame***-development team het volgende. Hoi allen, Bij de nieuwste firmware werkt de exit knop niet meer zoals vooheen zodat je de ***geen-reclame***-plugin niet meer kan afsluiten en er vreemde effecten kunnen optreden. Geen nood, door een update te doen krijg je nu automatisch een quick-fix voor dit 'ongemak' Van het moment dat er V0.015 bovenaan verschijnt heb je de goede versie te pakken Excuus voor het ongemak het ***geen-reclame*** team Vu+ Solo2Dreambox 800s
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen