Ga naar inhoud


Ziggo tv op de pc bekijken???


marvel

Aanbevolen berichten

Oke eventjes een vraagje of het mogelijk is om een standaard ziggo ontvanger (twee chart aansluitingen type samsung) aan te sluiten op een video kaart met een video in/uitgang zodat je de tv kanalen kunt ontvangen op je pc.

Het zou heel mooi zijn als dit kan.

groet Marvel

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja dat is mogelijk maar de kwaliteit zou niet 100% zijn omdat je van digitaal naar analoog uit van de decoder naar digtaal in je PC gaat .. en dan weer naar analoog met de tv out van je videokaart weer naar je TV terug gaat. Erg veel omzettingen en dus veel verlies.

 

Maar het is wel mogelijk .... maar dat het kan is dus niet speciaal en niet anders dan het aansluiten van bijvoorbeel een videorecorder uitgang op je videokaart aansluiten.

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ook een gratis ziggo player te downloaden waarna je op de pc haarscherp beeld hebt. weliswaar is het zenderaanbod beperkt, en moet je in het ziggo gebied wonen, maar toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het ding heet player.exe en kan wel eens in de clinch komen met de virusscanner ( en de mail) verder werkt ie uitstekend als je een ziggo abonnee bent

Groet,

 

John

 

52,44 Noord 6,53 Oost

Emmen

Drenthe

Nederland

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal h'm wel even als bijlage bijvoegen. Bij mij werkt het perfect, maar ik heb dan ook TV en internet van Ziggo. Is helemaal niets illegaals aan ofzo.

 

Probeer maar es effe.

layer.zip

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dacht al ergens gelezen te hebben dat het alleen werkt wanneer je zowel tv als internet van Ziggo hebt. Nu weten we het dus zeker. Ik heb h'm nu aanstaan, er is dus ook toevallig geen storing ofzo.. wink

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...