Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik had voorheen Voipbuster geconfigureerd in mijn Zyxel modem ern dit werkte prima. Gisteren heb ik de modem gereset en sindsdien krijg ik Voipbuster niet meer aan de praat.

 

Het volgende heb ik gedaan:

 

Menu Advanced Setup --> Voice --> SIP Settings:

 

Vinkje bij Active

SIP Number: 3150855**** (mijn voipbuster nummer)

SIP Local port: 5060

SIP Server Address: sip1.voipbuster.com

SIP Server Port: 5060

REGISTER Server Address: sip1.voipbuster.com

REGISTER Server Port: 5060

SIP Service Domain: voipbuster.com

Authentication

User-ID: Mijn gebruikersnaam

Password: Mijn wachtwoord

 

Heb ik nu wat over het hoofd gezien, of moet ik nog ergens iets aanpassen??

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *


Geplaatst:

Kijk eens hier:

http://www.voipbuster.com/nl/sipp.html

Je gebruikt sip1.voipbuster.com maar dat moet sip.voipbuster.com zijn.

Citaat:
SIP port : 5060

Registrar : sip.voipbuster.com

Proxy server : sip.voipbuster.com

Outbound proxy server : leeg laten

Account name : uw VoipBuster gebruikersnaam (username)

Password : uw VoipBuster password (wachtwoord)

Display name/number : uw VoipBuster gebruikersnaam (username) of voip telefoonnummer

Stunserver (option) : stun.voipbuster.com

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:

Dat is het probleem ook niet, had deze configuratie ook al geprobeerd. Met de configuratie zoals ik hem nu gebruik werkte het voorheen ook gewoon, had de info hier weg.

 

 

Het vreemde is dat als ik voipbuster opstart op mijn PC, deze gewoon werkt op de PC. Als ik vervolgens voipbuster activeer in mijn modem, dan krijg op mijn PC de melding dat ik ergens anders ben ingelogd. Dus de connectie is er wel in de modem confused

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Wat betreft je PC: je kan met voipbuster maar op 1 plaats tegelijk ingelogd zijn, dus voipbuster moet je op de PC uitloggen.

Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E

Geplaatst:
Origineel bericht van: Frank67
Wat betreft je PC: je kan met voipbuster maar op 1 plaats tegelijk ingelogd zijn, dus voipbuster moet je op de PC uitloggen.



Dat gebeurt ook, zodra ik voipbuster activeer in mijn modem, word ik automatisch uitgelogd op de pc (krijg ik een melding te zien). Maar ik kan dus niet bellen en gebeld worden als ik voipbuster activeer in mijn modem.

Moet de poort 5060 weer ergens opengezet worden ???

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Geplaatst:

Sluit de topic maar, na weer een reset te hebben gedaan en opnieuw de gegevens te hebben ingevoerd is het probleem verholpen.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...