guys Geplaatst: 20 mei 2009 Geplaatst: 20 mei 2009 Sinds enkele dagen merk ik dat op zowel publieke zenders als op RTL stations er veel "wegvallers" zijn in de EPG. Gewoon blanko stukken, na 19.00 uur geen vermeldingen meer. Hebben anderen dat ook of kan het aan mijn ontvanger liggen? Dank het niet want de Duitse zenders geven wel een volledige vermelding. Heb alles gereset maar de blanko´s blijven zowel op de MHEPG als op de EPG via de rode knop op de afstandsbediening. Vanavond ook weer. Vind ik erg lastig want dit gebruik ik altijd als programmagids.
The Iron Maiden Geplaatst: 20 mei 2009 Geplaatst: 20 mei 2009 Ik heb hier ook af en toe last van op de DB7000. Als ik dan de dreambox een paar minuten op NED1 zet, dan is de EPG weer in orde mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
guys Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Geplaatst: 22 mei 2009 Ja dat weet ik maar er klopt iets niet, vanmorgen weer NED1, hele gaten er in , vanaf 19.00 weer wel alles aangegeven maar in de ochtend alleen blauwe velden zonder info. Op Duitsland alles okay.
vGnp Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Hier exact hetzelfde met een DM7000. Ik denk dat de stagiaire die normaliter de EPG doet ziek is geworden of zo. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen