reptovis Geplaatst: 20 mei 2009 Geplaatst: 20 mei 2009 Ik zag op 19-05opeens mijn beeld verdwijnen terwijl er niet gebeurd is op mijn oude seca2 kaart (groen). Helaas heb ik nog steeds niets gehoord van canaaldigitaal over de kaartwissel en heb deze dus nog niet. Klopt het dat dit de oorzaak is van het niet meer hebben van beeld door de uitschakeling van seca2? Ik heb dit op 3 tuners geprobeerd en met 2 verschillende schotels. Resultaat ook geen beeld. canaaldigitaal gemaild 2 x en krijg de melding terug dat het wel 15 dagen kan duren. Belachelijk nu zit ik 2 weken zonder beeld en moet wel betalen (14,45 p/m) Graag hoor ik of de reden is het uitzetten van het seca2 signaal. reptovis Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden
Gast Opuske Geplaatst: 21 mei 2009 Geplaatst: 21 mei 2009 is je kaart nog up2date ??? moet je eens kijken naar je kaart details want mss heb je wel jou update gemist.
Eduard07 Geplaatst: 21 mei 2009 Geplaatst: 21 mei 2009 Origineel bericht van: reptovis Graag hoor ik of de reden is het uitzetten van het seca2 signaal. reptovis De reden zou moeten zijn, dat jouw seca 3 kaart wel degelijk is verstuurd, maar niet door jou ontvangen. Als jij nu telefonisch contact opneemt met CDS, sturen ze jou een nieuwe kaart en zetten ze die andere (nieuwe) kaart uit. Ondertussen kunnen ze jouw seca 2 kaart even tijdelijk weer aan zetten. Wie weet waar die kaart uithangt, trouwens.Is misschien momenteel iemand een paar weekjes heel blij geweest. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
reptovis Geplaatst: 21 mei 2009 Auteur Geplaatst: 21 mei 2009 Ik denk mook dat je gelijk hebt. De kaart is vast gejat uit mijn postbus of is daarvoor in het traject van de verzending al verdwenen en hebben ze mijn oude kaart inmiddels uitgezet. Ik zal inderdaad even bellen totdat ze een nieuwe sturen. E-mail heeft geen zin. Bedankt in ieder geval. Ik denk dat er wel meer personen zijn met een dergelijk (diefstal)geval. Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden
Eduard07 Geplaatst: 21 mei 2009 Geplaatst: 21 mei 2009 Origineel bericht van: reptovis Bedankt in ieder geval. Ik denk dat er wel meer personen zijn met een dergelijk (diefstal)geval. Hoeft niet altijd diefstal te zijn, maar dat gaf je ook al aan. Verkeerde bezorging bij iemand met een schotelontvanger (Die vervolgens de vlag uit hangt.). Je hebt de post altijd wel goed in de gaten gehouden? De envelop was (uiteraard) nogal onopvallend, aan de buitenkant niet te zien dat het om de kaart van CDS gaat. Wel te voelen, natuurlijk. Succes! Komt vast wel goed morgen. Laat je even weten? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
MBH10 Geplaatst: 21 mei 2009 Geplaatst: 21 mei 2009 Controleer even je gegevens op "Mijn Canal Digitaal". Mijn kaart was op een ander adres hier in de gemeente terecht gekomen. Deze mensen hadden niets met CD maar hadden gelukkig wel de moeite genomen om aan de hand van mijn naam + voorletters via het telefoonboek het juiste adres te vinden. (Voordeel van in een releatief kleine gemeente te wonen). In de gegevens van CD bleek inderdaad een het andere adres als correspondentie-adres vermeld te staan terwijl ik hier al bijna 25 jaar woon. Dat kun je overigens zelf via Mijn CD corrigeren. Nadat ik dat gedaan had kreeg ik weer papieren "fanmail" van CD op het juiste adres. De reactie van CD bij wie ik het uiteraard aangekaart heb was dat ze de mailing uitbesteed hadden aan een ander bedrijf. Dus geen echte verklaring hoe dit mogelijk was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen