jajest Geplaatst: 21 mei 2009 Geplaatst: 21 mei 2009 gegroet, ik heb geprobeerd een passing te doen aan deze skin. Wanneer je een menu oproept, of de infobar staat de tekst op een zwart/transparante achtergrond. Nu wou ik die achtergrond zonder transparantie hebben, gewoon zwart bvb. heb het volgende gedaan: file /usr/share/engigma2/merlin_magic/skin.xml aangepast als volgt: ik heb 2 verschillende pogingen gedaan: 1) overal waar het kleur "transBG" gebruikt werd, deze vervangen door "black" 2) helemaal bovenaan bij de kleursdefinities, de kleurcode van transBG ("#5A090909") vervangen door die van zwart ("#0f0f0f") beiden zonder enig resultaat. Wie kan beter ?
Henksat Geplaatst: 21 mei 2009 Geplaatst: 21 mei 2009 Je weet dat voor elke wijziging zichtbaar te maken een herstart enigma nodig is? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
mobieltje Geplaatst: 21 mei 2009 Geplaatst: 21 mei 2009 Origineel bericht van: jajest gegroet, ik heb geprobeerd een passing te doen aan deze skin. Wanneer je een menu oproept, of de infobar staat de tekst op een zwart/transparante achtergrond. Nu wou ik die achtergrond zonder transparantie hebben, gewoon zwart bvb. Wie kan beter ? Plugin installeren: enigma2-plugin-extensions-skintransp_0.4.0-r0_mipsel.ipk Na installatie en een reboot van je box kan je de zwart/transparantie achtergrond instellen via: menu - instellingen - systeem - diverse. Skin Brightness en Transparency -100/-50/0/+50/+100 Grts.enigma2-plugin-extensions-skintransp_0.4.0-r0_mipsel.zip
jajest Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Geplaatst: 22 mei 2009 ja, ik heb inderdaad iedere keer de GUI herstart na elke wijziging. Maar er was geen enkele wijziging te bespeuren. Het leek wel alsof ik in de verkeerde skin zat te wijzigen (maar dat was het niet). De plugin door mobieltje voorgesteld werkt wel goed. Dank. Alleen jammer dat ik nog niet begrijp waarom ikzelf niets kon wijzigen, er zijn nog een paar kleine dingetje die ik aangepast wou zien.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen