mifi Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Sinds een paar dagen is er geen meerdaagse EPG meer op de Nederlandse kanalen op mijn twee ontvangers, waarvan één een goedgekeurde is. Twee ontvangers van verschillende merken, overigens, maar beide met officiele seca3 kaart en betaald abbo van CD. Ik las ergens dat CD iets heeft veranderd, waardoor de ontvangers de data niet meer herkennen. En dat dit probleem zelfs voorkomt op goedgekeurde ontvangers. Ik ben benieuwd wie van jullie er ook last van hebben en met welke ontvangers allemaal. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
Jassy Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Heel klein uitstapje: Is deze EPG alleen op goedgekeurde boxen te zien, of ook op bijvoorbeeld een dbox2 middels een plugin?
mifi Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Geplaatst: 22 mei 2009 Origineel bericht van: Jassy Heel klein uitstapje: Is deze EPG alleen op goedgekeurde boxen te zien, of ook op bijvoorbeeld een dbox2 middels een plugin? Geen idee over de dbox2. Maar wel op Dreamboxen en op Inverto's. m ---- Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!
SkullOne Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Hier op mijn Inverto IDL-7000 precies hetzelfde gedoe, alleen now-next is te zien... Lijkt me waarschijnlijk dat CD iets heeft gewijzigd en dat we weer een ontvanger-update nodig hebben.
DeBeek Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Origineel bericht van: SkullOne Hier op mijn Inverto IDL-7000 precies hetzelfde gedoe, alleen now-next is te zien... Lijkt me waarschijnlijk dat CD iets heeft gewijzigd en dat we weer een ontvanger-update nodig hebben. OFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... Mischien geven ze het even niet door...????
marco24 Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 hier op de dreambox 7020 met de nieuwste pli ook alleen nog maar now en next
JohnO Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 ja hoor, hier ook alle epg zoek, allen now en de volgende... lastig instellen met opnemen Groet, John 52,44 Noord 6,53 Oost Emmen Drenthe Nederland
SkullOne Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Origineel bericht van: DeBeek OFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... Mischien geven ze het even niet door...???? Dat kan, maar ik heb sterk het idee dat niet alle ontvangers er last van hebben, gezien de relatief beperkte reacties op dit topic. ;-)
Gast Stepdriver Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 De ipbox 9000 schiet erdoor in de panic, er is iets serieus niet goed daar bij CD...
Gast GAEvakYD Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 Mijn dreambox 500+ heeft er ook al een aantal dagen last van. Erg irritant zeg.
Gast Invertist Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 Het lijkt er op, dat CD een paar bitjes heeft weggelaten, waar toch geen info in stond. De "slordige" implementatie van de MHW-EPG in veel (gecertificeerde) ontvangers heeft daar geen last van, maar ontvangers die het protocol juist en volledig hebben geïmplementeerd, wel. Zie voor een uitvoerige discussie "het andere forum", waar CD impliciet ontkent dat er problemen zijn!
Dukdalf Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 Vandaag hierover eens met CD gebeld of het een tijdelijke storing met de EPG is, of dat er wat meer achter zit. De heer van de helpdesk had ook van het probleem gehoord, maar zei dat er alleen problemen waren bij niet gecertificeerde ontvangers. Had ik volgens hem maar niet een, zoals hij dat noemde, hobby ontvanger moeten kopen. Ik heb hem gevraagd of de Arion 9300, die volgens mij wel gecertificeerd is, daar ook onder viel. Het antwoord moest hij schuldig blijven. Weer eens een staaltje van onkunde en onwetendheid bij de helpdesk. En wederom straalt de klantvriendelijkheid er vanaf bij CD, en van een goede communicatie naar de cliënt hebben ze ook nog nooit gehoord.
Eduard07 Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Origineel bericht van: Dukdalf Had ik volgens hem maar niet een, zoals hij dat noemde, hobby ontvanger moeten kopen. CDS heeft anders net een overeenkomst met de gercertificeerde CDS-handelaren gesloten over de vrij verkoop van deze "hobby ontvangers", omdat die CDS-abonnementen opleveren en de CDS-Mediaguardcams er nota bene voor bedoeld zijn! Misschien moest deze hobby-helpdesker de deur maar uit. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
MegaTronics Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Hier op mijn Topfield 5510PVR geeft de Silverline TAP geen programma info meer (de normale guide nog wel). Wat wel opvalt is dat bijvoorbeeld Hallmark nu wel EPG informatie geeft wat die daarvoor nooit deed. TF5510PVR 160 GB met Astoncrypt 1.07 (2.23) en TF5000CI met Matrix Reborn ZCAS (1.1)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen