Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die handleiding loopt hopeloos achter op de realiteit, alle up to date informatie is ook gewoon te vinden op de diverse fora.

Enkel bijv. inbouwinstructie HD is nog actueel maar ook die is te vinden op het Net, dacht zelfs bij Dream zelf.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Geplaatst:

Mijn IR werkt niet, ik heb hier een tijdje terug een topic over geopend. Echter ben ik toen door de drukte niet meer verder gekomen.

Ik kan er iemand naar laten kijken, maar die wil graag de SM erbij om gelijk verder te kunnen.

Geplaatst:

Ik ben daarvoor wel eens setjes tegengekomen op 1 van de vele sites.........

Of die voor de 7000 waren?

PS.

nog meegekregen dat je de AB kunt simuleren via netwerk om zo je box toch te kunnen gebruiken?

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"

Geplaatst:

met scope ir sensor controleren ,

flatcable verbinding naar print controleren.

veel meer kun je helaas niet doen denk ik...

maar in 95% van alle ir problemen zit het hierin.

grtx , arnold

Geplaatst:

Met browser naar het IP adres van je box en dan is het afhankelijk van het image, maar bij Gemini en Pli zit het er in ieder geval in.

Voor Pli Box Control > remote en de AB verschijnt op scherm van je PC/laptop. Met de cursor kun je vervolgens de knoppen bedienen.

Geplaatst:

Als je 't IP adres maar weet te vinden.

Misschien is het een probleem dat je bepaalde instellingen eerst moet doen, in dat geval zou ik er een kant en klaar back up image inzetten. Op zich kun je via de browser ook screendumps opvragen, maar ik weet niet of de web-if al actief is als om die instellingen gevraagd wordt.

Vertel hier (in een nieuwe draad) welke configuratie je hebt en vraag iemand voor deze combinatie een back up image.

Geplaatst:

service manual kan je echt vergeten vindt je nergens

is N.D.A. nur dealer availeb.

wordt alleen aan HELE goeie dealers beschikbaar gesteld

dus zelfs niet alle dealers hebben schema s van de dreamb.

mischien in china :D :D

gr metropar

VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500,

nokia9600 ,dbox2

Geplaatst:

gebruik de "digitale camera truuc" of check de flatcable

uiteraard heb je de batterijen van je ab al gecontroleerd en staat je ab op de dream-stand (knop dream bovenin je ab)

smile

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen