jph Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 Heb hier al eens opgezocht op het forum maar kan het niet direct vinden. Mijn 7025 heeft het (onherstelbaar) begeven en nu heb ik een DM800 gekocht. Ik heb echter 2 kaarten (cds en tvv) maar heb maar één slot. Hoe kan ik nu het beste beide kaarten gebruiken (zonder kaartwissel) ? Waarschijnlijk zal dit kunnen met een externe kaartlezer , maar welke te nemen en hoe in te stellen ? ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
peter-nmgn Geplaatst: 22 mei 2009 Geplaatst: 22 mei 2009 een smargo smartreader+ USB kaartlezer! (niet vergeten een usb verleng kabeltje erbij te nemen) Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
jph Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Geplaatst: 22 mei 2009 Origineel bericht van: peter-nmgn een smargo smartreader+ USB kaartlezer! (niet vergeten een usb verleng kabeltje erbij te nemen) Ga deze morgen gaan kopen en installeren. bedankt voor de snelle reply. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen