Tonskidutch Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 Hoi, wegens het elizabeth concour welk op Arte Belgique volledig wordt weergegeven, dacht ik is dat nu op sat idem of is dat toch een speciaal kabelzendertje, ik kom er niet uit? chiao A Forest The Cure
youriy Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 http://nl.wikipedia.org/wiki/ARTE clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Tonskidutch Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Geplaatst: 23 mei 2009 Citaat: De Belgische versie zit alleen op de Belgische kabel damned... toch bedankt voor de link chiao A Forest The Cure
Elwin Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 Zie ARTE Belgique wel is in een aparte kolom staan in de HUMO. Jammer dat ie niet op de satelliet te zien is, via de Belgische kabel-tv is dus een aparte versie te zien...
matthew_be_wvl Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 In "Trajectum ad Mosam" kan je toch ook Canvas+ ontvangen via DVB-T? Daar wordt ook heel wat live uitgezonden van de KEW. Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket
Tonskidutch Geplaatst: 23 mei 2009 Auteur Geplaatst: 23 mei 2009 ja nu ik een en ander na gespeurd heb, mede wegens de eerste link van youriy, kom je op allerlei combinaties. echter waarom ook nog zo'n dvb-t aanschaffen ? ik heb toch een perfekte dvb-s installatie ! ach het is bedroevend slecht geregeld als je geen manager bent met bonussen overigens de ontvangst in maastricht met dvb-t is heel erg afhankelijk van de wijk waar je woont (dus hoogteligging) ik kom er vandaan maar woon er helaas niet. chiao A Forest The Cure
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen