Gast Geplaatst: 12 juni 2002 Geplaatst: 12 juni 2002 Ik probeer Declink v0.98 onder XP te runnen. Ik krijg de melding 'RunTime Error 7 Out Of Memory' Gezien ik 1G memory heb lijkt mij niet echt een memory probleem. Ik heb ook geprobeert met Windows98 en ME te draaien, echter met dezelfde resultaat. Wie heeft ervaring met DecLink onder XP ? Bvd, Fabio.
Gast Geplaatst: 12 juni 2002 Geplaatst: 12 juni 2002 heb je mscom32.ocx wel in je windows/system directory geplaatst? noes
Gast Geplaatst: 13 juni 2002 Geplaatst: 13 juni 2002 Waar haal ik dat vandaan en naar welke directory moet worden gecopieerd ? Windows of windows32. Bvd, Natan.
Gast Geplaatst: 13 juni 2002 Geplaatst: 13 juni 2002 zoeken op de site van marc zuegers in de directorie c:windows/system32 zetten noes
Gast Geplaatst: 13 juni 2002 Geplaatst: 13 juni 2002 Declink gaf bij mij ook problemen onder XP, maar geen memory problemen. Het bestand mscom32.ocx ontbrak. Deze moet in de ?:\windows\system staan. Wel eerste alles aansluiten voordat de decoder aangaat. Verder geen problemen ondervonden met XP en Declink. Mr. Sky
Gast Geplaatst: 28 juli 2002 Geplaatst: 28 juli 2002 Hmm. vreemd, ik werk ook met xp, heb je declink en de juiste files allebei wel in een nieuwe map staan?
dream-on Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Hoi, Heb je intussen al een oplossing voor dit probleem ? ik heb het dus nu ook op mijn laptop met XP. Als ik XP helemaal opnieuw erop zet werkt hij een aantal X maar na verloop van tijd krijg ik weer die runtime error... Een nieuw dir aanmaken en die files in de system en system 32 zetten werkt ook niet. ik hoop dat iemand de oplossing heeft, ik heb namelijk geen zin als ik het progje wil gebruiken om XP opnieuw te installeren!!!!! gr. roy Vu duo2 met pli
M_Z Geplaatst: 16 februari 2003 Geplaatst: 16 februari 2003 Gekopieerd uit het topic over FlashCvt, die gebruikt ook Mscomm32.ocx. Met dank aan R99. Probeer deze installer eens. Deze installer installeert de nieuwe FlashCvt, kopieert Mscomm32.ocx & MSSTDFMT.DLL in de goeie map, en registreert ze ook. Alleen getest met Windows XP, en omdat ik niet zeker weet dat het bij iedereen werkt heb ik de file beveiligd met het password "r99". Misschien is het ook de oplossing voor Declink, en tegelijkertijd probeer ook FlashCvt eens, want eigenlijk heb je Declink niet meer nodig als je FlashCvt hebt leren gebruiken !!! M_Z
dream-on Geplaatst: 17 februari 2003 Geplaatst: 17 februari 2003 De lnik werkt helaas niet, ik krijg een okb file binnen. kan je me deze doormailen aub? mijn mijn staat in je messages. Vu duo2 met pli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen