Ga naar inhoud

Overgang van windows xp naar windows vista.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Ik ben toe aan een nieuwe p.c Ik gebruik nu windows xp. Ik ga nu een nieuwe p.c. kopen, maar bijna alle p.c. hebben nu windows vista.

mijn vraag is is het bezwaarlijk dat ik een p.c. koop met windows vista i.v.m. mijn dreambox.

Ik werk nu met windows xp, de images, de tools enz. Kan ik nu toch een p.c. met vista kopen, want ik heb gehoord (gelezen) dat vista niet met een p.c. met windows vista deze images en tools enz kan gebruikenomdat vista daar niet geschikt voor zou zijn.

groetjes quincy.

Geplaatst:

hallo,

Aangezien er 1001 verschillende tools voor de dreambox in omloop zijn, zal er misschien wel wat tussen zitten dat niet lekker werkt.

Maar hier werken tools als DCC, Dreamboxedit, dreamup en Flashwizardpro op vista en ik gebruik ze regelmatig en zonder problemen dus ik denk dat het geen probleem zal zijn op je nieuwe pc.

Enig probleem dat ik kan bedenken, is dat er op een nieuwe pc misschien geen seriele poort aanwezig is en flashen vanaf die pc alleen via het netwerk kan, maar dat is makkelijk op te lossen met een usb to serial kabeltje en heeft weinig met vista/xp te maken.

Samsung 40B650 lcd tv met Ziggo CI+

Geplaatst:

je kan beter nog effe 2 of 3 maandjes wachten (ik weet de exacte datum nog niet).

als je dan een nieuwe PC koopt, kom je in aanmerking voor een gratis upgrade naar Windows7

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen