leo1949 Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 408 Teletekst za 23 mei *************************************** ***Duitser schiet op eigen penis *************************************** Een 27-jarige Duitser heeft zichzelf in zijn kruis geschoten.Lukas Neuhardt wilde stoer doen voor zijn vrienden met zijn pistool,maar vergat daarbij de veiligheidspal in te stellen. Het wapen ging af toen hij het in zijn broekzak wilde steken.Uit schaamte vertelde hij dat hij in zijn kruis was geschoten door een overvaller,maar de politie had hem door. Er zat alleen een gat in de broekzak. Dus het was of het schot van de eeuw,of hij heeft het zelf gedaan, zei een politiewoordvoerder.De man moet niet alleen geopereerd worden,hij loopt ook de kans voor 3 jaar de bak in te gaan. **Tips,reacties? Mail 401@nos.nl ** volgende headlines nieuws sport Bron: NOS teletekst Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
prutsie Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 AUWWWWWW, de lul Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
sheeplover Geplaatst: 23 mei 2009 Geplaatst: 23 mei 2009 En hij heet Neuhardt. Het zal wel weer even duren voordat hij op neu hard wordt.
Apple740 Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Origineel bericht van: sheeplover En hij heet Neuhardt. Het zal wel weer even duren voordat hij op neu hard wordt. Je bedoelt dat het nog wel even duurt voor hij weer hard kan neuken?
chrisch Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Origineel bericht van: "nos teletext" De man moet niet alleen geopereerd worden,hij loopt ook de kans voor 3 jaar de bak in te gaan. Kijk, dat snap ik dus niet. Word je al keihard gestraft door je eigen stommigheid, moet je ook nog eens misschien de bak in. Waarom dan? Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Tonskidutch Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Origineel bericht van: chrisch Kijk, dat snap ik dus niet. Word je al keihard gestraft door je eigen stommigheid, moet je ook nog eens misschien de bak in. Waarom dan? kan het zijn dat zo'n tiep misschien ook een van zijn vrienden had kunnen treffen (dodelijk?) of erger nog als geintje een van je familieleden door zijn fahrlaessigkeit? hup de bak in! (toegevoegd: in dat verband beschermd de staat dus terecht anderen tegen dit soort mensen) chiao A Forest The Cure
Fiene56 Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Wat dacht je van verboden wapenbezit? ook een optie. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Ik snap best dat sommige mensen van SM houden , maar door je lul schieten gaat wel erg ver..
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Origineel bericht van: satcat Ach, het is niet anders dan een piercing hoor. Als het een 9 mm was kan je er een aardig hangslotje door hangen'.
satcat Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Een Belg en een Duitser staan aan de urinoirs. De Belg kijkt stiekem over het tussenschotje. Hé, drie stralen roept ie uit. Ja, zegt de Duitser, heb ik aan de oorlog overgehouden. De Duitser kijkt ook over het schotje en ziet wel 40 straaltjes. Ook aan de oorlog over gehouden informeert hij? Nee,zegt de Belg. Ik krijg mijn rits niet open.
Moderator Matchless Geplaatst: 24 mei 2009 Moderator Geplaatst: 24 mei 2009 Citaat: Als het een 9 mm was kan je er een aardig hangslotje door hangen'. lol..met een 357 hoef je je daar geen zorgen meer over te maken . Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
chrisch Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Ik moet weer vaker smileys gebruiken in m'n berichten ;-) Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen