Gast grahambell Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Het is mij niet duidelijk of bij opzegging de smartcard retour moet? Als je ooit weer lid wil worden ben je 29,xx euro kwijt zonder smartcard. Bezit je al een smartcard dan ben je aanzienlijk goedkoper uit. Ben al 5 jaar lid, dus zal de nieuwe smartcard wel verdient hebben?
Johan45 Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 De smartkaart is niet van CanalDigitaal. CanalDigitaal is de verkoper via zijn dealer netwerk of zij verkopen de kaart rechtstreeks aan de klant. Je kan dus je abonnement opzeggen maar de kaart blijft jouw eigendom. Van terug sturen is dus geen sprake. Als je terzijnertijd weer zou besluiten om een nieuw abonnement af te sluiten kan je dit op dezelfde kaart doen. Je kan je kaart ook verkopen... Vult u rustig aan !!!
iRuud Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Origineel bericht van: grahambell Ben al 5 jaar lid, dus zal de nieuwe smartcard wel verdient hebben? Lid zijn van canalDigitaal kan niet. Ze zouden namelijk dan jaarlijks een ledenvergadering moeten houden en de leden zouden een bestuur moeten aanstellen. Je bent abonnee... dat is wezenlijk iets anders als lid zijn. Voor de rest is de smartcard je eigendom... terug sturen hoeft niet. iR.
Noordzee Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Sterker nog, Na de opzegging van een betaald pakket hou je gratis ontvangst van Nederland 1/2/3. Dit noemen ze ook wel het Standaard Pakket. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen