her Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Hallo, Ben een tooltje aan het maaken voor de dreambox. Met een install bestand voor de pc. Als je deze instaleert wordt automatische vlc en een map gedeeld op je pc. Ook wordt deze map aan een P2P netwerk gekopeld zo dat je bij elkaar bestanden weg kunt halen.Met een druk op de knop is je box gemount en vlc werkt ook. Ik heb dit al af voor de dm500 en dm600 enigma1 en werkt perfect Weet iemand of er een vlc versie is voor de dm800 enigma2 die je kunt instellen met een cnf file???? (hier ik de tool ook geschikt wil maken voor enigma2) PS:Ben op zoek naar iemand die goed in delphi 7 is om de laatste puntjes op de i te zetten graag pm
Ron Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 En wat is de bedoeling van die tool? Wordt het gratis beschikbaar gesteld? Ron
her Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 De bedoeling is om een tool te ontwikkelen woordoor je zeer een voudig je box kunt gebruiken als media center en p2p mogelijkheden in zitten. Ik heb all een install exe voor de dm500 dm600 dit werkt zeer goed. Deze exe installeert: Vlc een p2p prog die gekopelt is aan de zelfde map als vlc een toolje wat ik samen met een vriend gemaakt heb hier zitten vijf knoppen in: 1 P2p downloaden (hier kom in de p2p aplicatie) 2 dreambox webaplicatie (hier kom je in de webaplicatie) 3 gedeelde map (bestanden toevoegen/verwijdern) 4 connect (hier worden twee dingen gevraag ip dream/wachtwoord pc voor de mount) 5 exit De dm500 en dm600 wordt ook aan deze map gemount dus je kan ook op nemen. Ik heb geen bedoeling voor mij is het hobby vind het leuk om met mijn dreambox spelen De p2p moglijkheid die er in zit gebruik ik thuis/camping. Weet niet of ik deze tool zo beschikbaar kan stellen mischien zonder P2p mogelijkheid. Mijn vraag was eigenlijk weet iemand of er een versie van vlc is die je kunt instellen met een cnf bestand. Ik hoop niet dat ik de sat4all board regels heb overtreden.
Ron Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Je hebt geen regels overtreden hoor. Ik wilde alleen weten of het een commercieel project is of dat je deze software publiekelijk beschikbar stelt. De meeste leden zullen je niet met een commercieel project willen helpen, maar als je de software publiekelijk beschikbaar stelt, krijg je meer reacties denk ik. Ron
Neptunus Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Ik heb VLC in de 7025 automatisch gekoppeld aan mijn PC, omdat VLC ook nog eens automatisch met de juiste instellingen opstart als ik mijn PC aanzet is er verder geen handeling meer nodig. Dus zou een exe voor mij overbodig zijn of het moet om de p2p applicatie gaan maar daar heb ik geen behoefte aan. Uiteraard is wel ieder initiatief te prijzen, ervan uitgaande dat het hobby werk is. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen