Terror Geplaatst: 24 mei 2009 Geplaatst: 24 mei 2009 Zit zojuist NOS Studio voetbal te kijken, en daar heeft 1 van de gasten Johan Boskamp, een dreambox, hij kijkt voetbal van over de hele wereld. Was wel leuk om te zien dat hij een dreambox had. -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
Fatfreddy Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Terror Zit zojuist NOS Studio voetbal te kijken, en daar heeft 1 van de gasten Johan Boskamp, een dreambox, hij kijkt voetbal van over de hele wereld. Was wel leuk om te zien dat hij een dreambox had. Wat een nieuws zeg, mijn buurman heeft een Sab, goed hé Sttt.........Sjaak soms is het wijzer om te zwijgen.
Terror Geplaatst: 25 mei 2009 Auteur Geplaatst: 25 mei 2009 Jullie hebben wel gelijk ja, ik kijk vanmorgen dit bericht, en denk waarom schreef ik dit eigenlijk Lekker belangrijk dus -- Alle wijzen komen uit het oosten -- -- En de rest is er gebleven -- VU+ duo + Dreambox 7025s + Dreambox 7000s + Dreambox 500s
leo1949 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Ja dat merk je pas als die knalpotten uitgewerkt zijn. :D Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gerdy Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Vooraleer dit verder ontaard in nietszeggende postings gan we het maar hier bij houden. Topic closed. Gerdy
Aanbevolen berichten