Ga naar inhoud

[DM800HD] DVD player freeze gemini 4.2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand ook last van freezes in de dvd speler met gemini 4.2 (en is hier een oplossing voor)? Ik heb hier een DM800 en het beeld staat af en toe even vast bij DVD's die ik in mapjes op de (interne) hdd heb staan.

Ik had hier ook last van bij de jukebox, maar met merlinmp3 speler werkt het nu prima...

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Geplaatst:

ik heb hier op een dm80000 met een nfs share ook last van.

En ondertitels uitzetten vind ik niet echt een oplossing voor dit probleem, daar komt bij dat in gemini 4.2. de text knop niet meer werkt (bij mij dan)

mvg

nico

Geplaatst:

gemini 4.2 is niet sterk met zn dvd player plugin, erg jammer overigens. Maar probeer de cvs image eens ( die is nieuwer dan gemini 4.2) . Ik verwacht dat de nieuwe gemini hopelijk weer normaal werkt zoals we gewend waren in 4.1, dus maw in 4.3 bugs opgelost die in 4.2 zaten.

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:
Origineel bericht van: dolphs
gemini 4.2 is niet sterk met zn dvd player plugin, erg jammer overigens. Maar probeer de cvs image eens ( die is nieuwer dan gemini 4.2) . Ik verwacht dat de nieuwe gemini hopelijk weer normaal werkt zoals we gewend waren in 4.1, dus maw in 4.3 bugs opgelost die in 4.2 zaten.

Iemand iets gehoord over wanneer we 4.3 zouden kunnen verwachten? Kan er op ihad niets van terugvinden...

DM800, moteck, 500GB Fujitsu 4200RPM

Geplaatst:

Ik heb inderdaad de DVD plugin ook niet lekker lopen in Gemini, steeds weer lip sync problemen en schokkerig beeld, alleen als ik het omzet in ISO loopt het goed maar dan zijn de menu's weer niet beschikbaar en loopt de DVD als één bestand door, lastig bij bijvoorbeeld muziek DVD's als je een bepaald nummer wilt selecteren.

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb dit idd ook bij 4.1

iemand ervaring met gemini 4.0,

of een andere waar dvd's vloeiend met ondertiteling lopen?

zonder ondertiteling gaat wel vloeiend

Geplaatst:

zoals ik al eerder in dit topic heb gemeld werkt de dvd speler onder newnigma 2.5.3 naar behoren!

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Geplaatst:
Origineel bericht van: groeselt
Ik heb dit idd ook bij 4.1

iemand ervaring met gemini 4.0,
of een andere waar dvd's vloeiend met ondertiteling lopen?

zonder ondertiteling gaat wel vloeiend

In 4.0 is ook niks, Gemini en DVD player: geen gelukkig huwelijk!

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Geplaatst:
Origineel bericht van: allez l'om
zoals ik al eerder in dit topic heb gemeld werkt de dvd speler onder newnigma 2.5.3 naar behoren!

Heb je toevallig ook het geluid getest of dit via optical naar de versterker goed gaat met het DTS 5.1 signaal. Ik krijg digaitaal totaal geen geluid uit de box. Hier gaat het bij mij dus niet goed. Wanneer dat bij jouw wel goed is moet ik de box eens opnieuw flashen. Newnigma 2.5.3 heb nu online via een update geladen.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Geluid heb ik hier niet getest maar inderdaad Newnigma en pli werkt de dvd player wel zoals het hoort met ondertiteling geen Hd skin gebruiken want dan slaat hij wel vast.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen