Gast uweslankheid Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Wie kan mij vertellen wat de verschillen zijn van de Dragon Tov de Aston 1.07 cam in een PVR5020? Zelf dacht ik de volgende: -Aston kan pip weergeven van 2 gecodeerde zenders. -Dragon kan meer zenders van zwart naar bewegend beeld "toveren" -Dragon en Aston werken niet goed tegelijkertijd samen in de Echostar Zijn er nog meer belangrijke verschillen? Ik wil dit weten omdat ik steeds freezes heb met mijn Dragoncam en misschien als ik er een Aston Dual 1.07 in probeer, het probleem opgelost is...
RVP Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Een Dragon heeft tegenwoordig nauwelijks toegevoegde waarde. Vroeger kon je nog leuk spelen met de Predators, maar die tijd is over. Je kan nu dus kopen wat je wilt. Zelf heb ik een Matrix besteld, dan kan mijn Dragon de kast in.
Gast uweslankheid Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Kun je met de Matrix ook nog leuk spelen dan? Meer dan met een dragon? Mvg
RVP Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 De Matrix koop ik gewoon om normaal naar CDS te kijken. Spelen hoeft voor mij niet meer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen