Gast DVD Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 sins een paar dagen heb ik een setje gekocht . een stab hh100 en sab ultimate ftasc.het werkt maar niet goed wie weet hoe ik usa tv kan ontvangen en hoe het zit met usals instelingen op me sab
Gast aart44 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Wat werkt er dan niet goed?? Een zender met de naam "USA TV" zend niet uit in Europa bij mijn weten. Bij usals je geografische plaats op aarde opgeven dus de lengtegraad en breedtegraad waar je woont. Oftewel de latitude en longitude.
Gast DVD Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 hoe moet ik me sad instellen om de usa kanalen te ontvangen en hoe moet ik me stab hh100 instellen zo dat ik indy en nascar kan kijken
Gast aart44 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Met zo weinig info kan niemand een goed antwoord geven. Staat die motor al goed uitgericht op de Sirius satelliet?? Welke satelliet wil je dan ontvangen?? Heb je usals al ingesteld?? Welke sad wat is dit voor een woord wat bedoel je?? De zenders met de namen Indy en Nascar zenden niet uit in Europa. Als je hier bij uitgebreid zoeken bij landen USA invult kun je kijken welke zenders er wel te ontvangen zijn uit de USA.
Gast DVD Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 ik heb pas een sam ultimate ftasc gekocht en een stab hh100 gekregen heb een 80 cm wok op het dak maar nu is het zo hoe en welke lenkte en breete graad moet ik invoeren bij usals
Gast aart44 Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 Nou zorg dan eerst dat alles waterpas staat en kun je hier verder. Je lengte en breedte graad kom je vanzelf een link voor tegen als alles draait kun je verder vragen.
Gast DVD Geplaatst: 25 mei 2009 Geplaatst: 25 mei 2009 alles water pas nu alleen de info van stab krijgen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen