Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op France 2 wordt Roland Garros uitgezonden. Op mijn Clarke tech 5000 combi ontvang ik deze zender ondanks dat het Nagravision gecodeerd is vrij (vraag me niet waarom) op: 23,5E Astra 1D3A: TP 11824 Ghz (V), SR 28497 MS/s, VPID 2431, APID 2432 en PPID 2431.

Ik probeer hetzelfde te bereiken op mijn Humax 5400, waar dezelfde sats via diseq kan ontvangen, maar krijg ondanks nauwkeurig de gegevens invoeren uitsluitend de mededeling: Zender zoeken is mislukt (afstellingsfout).

Is er iemand die mij kan vertellen dat dit bijvoorbeeld niet op de Humax kan zodat ik er geen tijd meer aan verspil, of hoe ik het zou moeten doen.

Geplaatst:

France 2 zit niet op 11824V, maar op 11675V en zit in het Kabel-pakket wat op de Max en de CT deels open is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Geplaatst:

Bedankt, verklaart een hoop, wist niet dat ik kabelpakket frequenties op de CT kon ontvangen, ben er ook aangekomen via een blind scan. Stop nu met het Humax dresseren.

Geplaatst:
Origineel bericht van: alex6
Op France 2 wordt Roland Garros uitgezonden. Op mijn Clarke tech 5000 combi ontvang ik deze zender ondanks dat het Nagravision gecodeerd is vrij (vraag me niet waarom) op: 23,5E Astra 1D3A: TP 11824 Ghz (V), SR 28497 MS/s, VPID 2431, APID 2432 en PPID 2431.
Ik probeer hetzelfde te bereiken op mijn Humax 5400, waar dezelfde sats via diseq kan ontvangen, maar krijg ondanks nauwkeurig de gegevens invoeren uitsluitend de mededeling: Zender zoeken is mislukt (afstellingsfout).
Is er iemand die mij kan vertellen dat dit bijvoorbeeld niet op de Humax kan zodat ik er geen tijd meer aan verspil, of hoe ik het zou moeten doen.

Mocht je Atlantic Bird 3 kunnen ontvangen, dan kan je kijken naar France 2, France 3, France 5 en de Franse Arte.
Atlantic Bird 3
Geplaatst:

Helaas, ik heb maar 4 LNB's op 1 schotel, rotor is me te traag. Ik heb op een andere plek nog wel een 60 cm werkeloos schoteltje op Hispasat staan, maar ik ben er nog niet uit waar ik deze het best op kan richten, deze kan maar tot ong. 10E (van West uit). Misschien Eurobird 9A op 9 E. Het gaat me hoofdzakelijk om HD ontvangst.

En omdat ik maar weinig HD op Atlantic zie staan en Garros maar tijdelijk is, kijk ik nog even de kat uit de boom. (Die zit ook een beetje in de weg, die boom dan)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen