Gast Jerrys Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Hallo, Ik heb een Strong SRT 8000 zonder (Flash uitbreiding het eerste Type), waar na gebruik van de nieuw CD Merlin kaart op de Canaal Digitaal kanalen na het schakelen het beeld zwart gaat en de tuner uit springt, na het afkoppelen van het net en even wachten werken de FTA's weer maar niet de CD kanalen. Heb in 2007 zelf andere firmware er op gezet, maar denk dat ik nu terug moet naar V.20 origineel met een nieuwe kanalenlijst, wie weet raad ? Vast bedankt, Jerry g.esch2@chello.nl
Gast Jerrys Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Beste Andre, Heb je mail gevonden, ga morgenavond proberen de nieuwe FW te plaatsen. Vast bedankt voor de snelle service, en ik laat in iedergeval even aan je weten of het gelukt is. M.Vr.Gr. Ger
Gast Jerrys Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Hallo Andre, Het is gelukt, hartelijk dank, Jerrys
j.f.otten Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Heren, het dit probleem heb ik ook, maar dan op mijn Nokia. Men zegt dat dit gelijk is aan de strong, dus kunnen jullie mij ook verder helpen? groetjes Jeroen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen