peterksr Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 hallo, ik heb een linksys WGA54G-RM modem en krijg deze niet aan de praat met mijn dreambox. ik heb de linksys op de stroom aangesloten en en lankabel aangesloten met de linksys en de computer als ik de cd van mijn linksys laat opstarten en setup in druk zoek hij even en dan heb ik de melding the setup utility was unable to locate an wirles G game adaptor on your network. ik kom dus niet verder met de configuratie van de linksys. ik heb het modem al geriset maar zonder resultaat. kan iemand mij hier verder mee helpen ? ik heb een laptop met windows vista er op mschien is dit overbodige info maar ja beter te veel als te weinig melden gr peter 1 maal VU+ DUO +
metoo Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 probeer eens de linksys eerst rechtstreeks aan de pc hangen en configureren en dan pas in het lan plaatsen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
peterksr Geplaatst: 26 mei 2009 Auteur Geplaatst: 26 mei 2009 bedank voor je antwoord heb ik gedaan nu heb ik de betreffende info,maar hoe zet ik deze in de dreambox zodat alles werkt / gr peter 1 maal VU+ DUO +
Ome Merde Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 je moet hem laten connecten met je bestaande draadloze netwerk (kanaal goed instellen, ssid en de beveiliging). saven en afsluiten. aansluiten op de ethernetpoort van je dreambox en klaar (dhcp). merDe deze ruimte is te huur
peterksr Geplaatst: 6 juni 2009 Auteur Geplaatst: 6 juni 2009 Origineel bericht van: Ome Merde je moet hem laten connecten met je bestaande draadloze netwerk (kanaal goed instellen, ssid en de beveiliging). saven en afsluiten. aansluiten op de ethernetpoort van je dreambox en klaar (dhcp). merDe nou ik ben nog steeds aan het klooien om mijn linksys type wga54g te laten werken met mijn dreambox 7000 ik ben nu achter het ipadres van de linksys maar hoe kan ik nu link maken met mijn speedtouch welke ik bij mijn tele2 abo welke ik in belgie heb. gr peter Ps zou er anders iemand zijn in belgie die ik zou kunnen bellen om mij op weg te willen helpen ? 1 maal VU+ DUO +
Ome Merde Geplaatst: 10 juni 2009 Geplaatst: 10 juni 2009 wat is het ip-adres van die speedtouch ? volgens mij zit die in de 192.168.1.x range of de 10.0.0.x range. merDe deze ruimte is te huur
peterksr Geplaatst: 10 juni 2009 Auteur Geplaatst: 10 juni 2009 Origineel bericht van: Ome Merde wat is het ip-adres van die speedtouch ? volgens mij zit die in de 192.168.1.x range of de 10.0.0.x range. merDe Hallo Ome Merde, na landurig contact met de prima werkende helpdesk van linksys is het probleem opgelost in zamenwerking met hun. alles ingesteld en gaan met die banaan,bedankt voor je support. groeten peter 1 maal VU+ DUO +
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen