Ga naar inhoud

[DM800HD] Newnigma 2.5 mounten naar nas en 7020 ?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben met Newnigma aan het testen en moet zeggen dat dit tot nu toe lekker loopt. Ik loop nu vast in het mounten naar andere dreamboxen en een NAS.

Weet iemand waar ik een mount kan instellen naar mijn NAS en dm 7020?In Gemini kan ik dit via de AB instellen. Kan het met de webinterface of dien ik eerst nog iets extra's te installeren ?

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Heb geen automount terug kunnen vinden weet iemand of dit in newnigma 2.5 kan worden gezet? Loop dus daar op vast. In enigma 1 kon je via de webinterface ook een mount maken maar in enigma 2 heb ik dit ook niet terug kunnen vinden in de webinterface tenzij ik iets over het hoofd zie... confused

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Geplaatst:

Het is me nu duidelijk geworden dat je de mount bij 2.5 instelt in de netwerkinstellingen.

De cifs heb ik aan de praat maar maak wel de kantekening dat je het teken"/" bij de servershare moet weg laten.Dus "/film" wordt "film" smile

NFS heb ik nog niet werkend dus wordt nog even zoeken cry

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen