Gast sompie Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Ik zou graag willen weten wat de mogelijkheden nog zijn die ik heb met een diablocam 2.2.
Gast Geplaatst: 26 mei 2009 Geplaatst: 26 mei 2009 Google even op satfactory.de, die kunnen hem updaten naar 2.3 en dan kan je weer genieten! Duolabs zelf doet het niet meer.
Gast sompie Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 ik weet het niet zeker maar kan het nog zo zijn dat ik canal digit**l kan ontvangen met deze versie?
Gast Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Met 2.2 alleen via handmatig invoeren, met 2.3 via UW
Gast sompie Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 en is hier ergens een goede handleiding voor, want ik heb dit al verscheidende keren geprobeerd, maar ik krijg toch geen beeld.
jdelamain Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Origineel bericht van: sompie en is hier ergens een goede handleiding voor, want ik heb dit al verscheidende keren geprobeerd, maar ik krijg toch geen beeld. Ik heb een paar weken beeld gehad vorige maand maar daarna is het mij niet meer gelukt. Ook met de omschrijving van Ron en de "juiste" sleutel werkt het bij mij niet meer. Is er nog iemand bij wie het wel lukt met een 2.2 ?
alfred de witt Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 satfactory.de, je moet hem dan opsturen naar DE lees ik maar ze doen dit alleen voor klanten die in DE woonachtig zijn? Iemand ervaring en/of aanvulling dat je dit vanuit ned kan regelen? Alfred Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55"
Gast aart44 Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Nou ik zit het goed te lezen maar DE mensen die haast hebben (eilig) kost het 25+5 euro verzendkosten. Volgens mij doet hij het upgraden voor iedereen alleen geen 5 euro verzendkosten maar dat zal meer zijn.
Gast Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Op zich is de prijs niet verkeerd Aart. Online via Duolabs was toen ook 30 euro. Veel werk zal het niet zijn en deze meneer springt handig in op het feit dat je ongeveer minimaal 2.3 nodig hebt om lol te blijven houden aan de Diablo. Een nieuwe kost een stuk meer.
Gast Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Origineel bericht van: alfred de witt satfactory.de, je moet hem dan opsturen naar DE lees ik maar ze doen dit alleen voor klanten die in DE woonachtig zijn? Iemand ervaring en/of aanvulling dat je dit vanuit ned kan regelen? Geen enkel probleem, er zijn er inmiddels meerderen die het op die manier hebben gedaan. Stuur maar een mailtje.
Hoeba Geplaatst: 31 mei 2009 Geplaatst: 31 mei 2009 Origineel bericht van: ron1872 Op zich is de prijs niet verkeerd Aart. Online via Duolabs was toen ook 30 euro. Veel werk zal het niet zijn en deze meneer springt handig in op het feit dat je ongeveer minimaal 2.3 nodig hebt om lol te blijven houden aan de Diablo. Een nieuwe kost een stuk meer. De vraag is alleen of het wel zinvol is met een 2.4 in aantocht? Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen