Ga naar inhoud

[DIABLO LIGHT] wat zijn de mogelijkheden die ik heb met een diablocam 2.2

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag willen weten wat de mogelijkheden nog zijn die ik heb met een diablocam 2.2.

Geplaatst:

ik weet het niet zeker maar kan het nog zo zijn dat ik canal digit**l kan ontvangen met deze versie?

Geplaatst:

en is hier ergens een goede handleiding voor, want ik heb dit al verscheidende keren geprobeerd, maar ik krijg toch geen beeld.

Geplaatst:
Origineel bericht van: sompie
en is hier ergens een goede handleiding voor, want ik heb dit al verscheidende keren geprobeerd, maar ik krijg toch geen beeld.

Ik heb een paar weken beeld gehad vorige maand maar daarna is het mij niet meer gelukt. Ook met de omschrijving van Ron en de "juiste" sleutel werkt het bij mij niet meer. Is er nog iemand bij wie het wel lukt met een 2.2 ?
Gast hansjen
Geplaatst:

zijn de keys veranderd misschien

Geplaatst:

satfactory.de, je moet hem dan opsturen naar DE lees ik maar ze doen dit alleen voor klanten die in DE woonachtig zijn? Iemand ervaring en/of aanvulling dat je dit vanuit ned kan regelen?

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Geplaatst:

Nou ik zit het goed te lezen maar DE mensen die haast hebben (eilig) kost het 25+5 euro verzendkosten.

Volgens mij doet hij het upgraden voor iedereen alleen geen 5 euro verzendkosten maar dat zal meer zijn. laugh

Geplaatst:

Op zich is de prijs niet verkeerd Aart. Online via Duolabs was toen ook 30 euro. Veel werk zal het niet zijn en deze meneer springt handig in op het feit dat je ongeveer minimaal 2.3 nodig hebt om lol te blijven houden aan de Diablo. Een nieuwe kost een stuk meer.

Geplaatst:
Origineel bericht van: alfred de witt
satfactory.de, je moet hem dan opsturen naar DE lees ik maar ze doen dit alleen voor klanten die in DE woonachtig zijn? Iemand ervaring en/of aanvulling dat je dit vanuit ned kan regelen?

Geen enkel probleem, er zijn er inmiddels meerderen die het op die manier hebben gedaan. Stuur maar een mailtje.
Geplaatst:
Origineel bericht van: ron1872
Op zich is de prijs niet verkeerd Aart. Online via Duolabs was toen ook 30 euro. Veel werk zal het niet zijn en deze meneer springt handig in op het feit dat je ongeveer minimaal 2.3 nodig hebt om lol te blijven houden aan de Diablo. Een nieuwe kost een stuk meer.

De vraag is alleen of het wel zinvol is met een 2.4 in aantocht?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen