fdm Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Hallo, Het is mij gelukt om de Enigma2 flashversie op mijn 900HD te laten werken met een Incubuscam. Op een andere site vond ik een plugin versie 0.6. De files die hier inzitten moeten met een ftp progje in de decoder geplaatst worden, de rechten van een aantal files moeten op 755 gezet, de incubusconfigfile bewerkt en dan de box rebooten. Niet alle kanalen doen het, maar ik neem aan dat de finetuning met de priofile moet gebeuren. Groeten Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
ppaap Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 heb je incubus camd 0.80 en 0.83 in dat scripje zitten ? als je dat niet hebt dan hoor ik wel hoe of wat met 0.80 werkt sky uk en met 0.83 niet , heb jij Tvv vlaanderen wel draaien ik niet gr ppaap
fdm Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Geplaatst: 27 mei 2009 Ja, er zit incubus 0.80 en 0.83 in. Je vind dit op http://link_verwijderd.(ik weet niet of links mogen). Ik heb hem pas sinds vannacht erin zitten. Moet nog testen. Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen