Gast erik23 Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Met enige regelmaat komt het voor dat ik een (ook recent) opgenomen programma niet af kan spelen. Ik krijg dan een zwart scherm en het programma loopt dat ook versneld (zwart en zonder geluid) af. Dit terwijl het volgende opgenomen programma wel afgespeeld kan worden. Weet iemand hier de oorzaak van? gr Erik
Gorefest Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Heb je automatisch decoderen aanstaan? Anders moet je dit even aanzetten zodat hij elke nacht om bijvoorbeel 2 uur gaat decoderen. Gigablue Quad Plus 2x DVB-S2 2x DVB-C
Gast erik23 Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Beste Gorefest, Dank voor je reactie. Decoderen staat inderdaad uit. Zal eea vanavond corrigeren en jullie hiervan op de hoogte houden gr Erik
RVP Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 En laat de bestanden maar komen: copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy
p1ppo Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: RVP En laat de bestanden maar komen: copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy copy hahahahah leuk en echt waar !!! dm500s echostar 5020 (160gb Wavefrontier T90 (1-5-13-19-23,5-28
Gast erik23 Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Gorefest, t is inderdaad copy,copy, copy....... met t werkt wel bedankt Erik
Zwozwedra Geplaatst: 26 juni 2009 Geplaatst: 26 juni 2009 die copy kan je, als ik mij niet vergis, ook uitzetten in het menu'decoderen' door 'verwijderen' te kiezen bij 'Bestanden na decoderen'. Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen