wonderboy Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Goedendag. Ik ben op zoek naar een goedkoop internetabbo van min.8 en max 20 mb. Echter het is moeilijk te zien of er nu lijnhuur bij in zit of niet!! Dit houden ze vaak slim verborgen. Hetnet heeft wel een leuke internetaanbieding, echter blijkbaar komen daar nog lijnhuurkosten bij. Als ik bv. internetplusbellen van hun af zo nemen dan vervallen die. Wie heeft er advies 8326 postcode
Greatone Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Bijvoorbeeld hier of - Alice - Online - Telfort * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Poetsdoekje Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: wonderboy Goedendag. Ik ben op zoek naar een goedkoop internetabbo van min.8 en max 20 mb. Echter het is moeilijk te zien of er nu lijnhuur bij in zit of niet!! Dit houden ze vaak slim verborgen. Hetnet heeft wel een leuke internetaanbieding, echter blijkbaar komen daar nog lijnhuurkosten bij. Als ik bv. internetplusbellen van hun af zo nemen dan vervallen die. Wie heeft er advies 8326 postcode Als je een goed advies wilt moet je effe googelen op Ben Woldring, daar wordt je tot op de cent nauwkeurig voorgelicht wat je wilt. Ik geef geen link vanwege reclame.......... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
wonderboy Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Geplaatst: 7 juni 2009 Met die website ben ik al een keer "de boot ingegaan" Ik heb via die website een keer een abbo afgesloten, bleek dat er kosten vergeten waren te melden op hun website. Heb dit toen gemeld aan hun, ze hebben dit naderhand aangepast. Echter ik zat wel aan veeeel te duur abbo vast voor 1 jaar.
Poetsdoekje Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 Je hoeft bij hem ook niet direct e.e.a. af te sluiten, je kunt na de ontvangen informatie ook naar de Website van de betreffende provider gaan..... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast aztek Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 Kijk eens bij tweakdsl.nl Aanbieding 500 euro voor 2 jaar met gratis zyxel modem Ik heb tweak al enkele jaren omdat ik veel download. tweak heeft namelijk een newsserver met meer dan 200 dagen retentie Over de stabiliteit ben ik zeer te spreken kortom als je in twee keer dat geld kan neertellen zit je goed o ja bij de weg er zit ook nog eens voip bellen bij mvg aztek
boomer22 Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 ja die lijnhuur kosten moet rekening mee houden 9.75 per maand volgens mij en elk adsl abboment zit het bij ? Origineel bericht van: wonderboy Goedendag. Ik ben op zoek naar een goedkoop internetabbo van min.8 en max 20 mb. Echter het is moeilijk te zien of er nu lijnhuur bij in zit of niet!! Dit houden ze vaak slim verborgen. Hetnet heeft wel een leuke internetaanbieding, echter blijkbaar komen daar nog lijnhuurkosten bij. Als ik bv. internetplusbellen van hun af zo nemen dan vervallen die. Wie heeft er advies 8326 postcode
Satdorus Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 Als ik het goed heb is dat wel excl. lijnhuur KPN. Toch ook weer bijna 10 euri per maand.
Gast wanderer Geplaatst: 16 juni 2009 Geplaatst: 16 juni 2009 online....is inclusief lijnhuur.....lees nu toch eens hun aanbieding op hun site....
peter-nmgn Geplaatst: 17 juni 2009 Geplaatst: 17 juni 2009 xs4all only bv, maar deze is niet "goedkoop" Dreambox DM800HD PVR, 500GB WD HDD Dreambox DM600 PVR TRIAX TDA78, Canal Digitaal DUO LNB
Satdorus Geplaatst: 24 juni 2009 Geplaatst: 24 juni 2009 Online misschien wel maar mijn reply is op tweakadsl en die is excl. lijnhuur.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen