Ga naar inhoud

Wat is er nodig voor een Pace DVR 500 met Irdeto CA

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,<P>Weet iemand wat voor hardware ik nodig hebt om m'n Pace DVR 500 met een Irdeto CA module<BR>om (+ en andere pay-tv zenders te decoden ?<BR>Want ik wil eigenlijk wel de goede card-programmers aanschaffen want er is een redelijk groot assortiment aan kaarten + kaartprogrammers<P>Ik heb al op vele sites gekeken maar en is weinig uitleg tevinden voor een pace ontvanger.<P>Mail mij hierover verder: Marcel@vdbosch.com <P>Alvast bedankt.

Geplaatst:

Met de pace kun je alleen c+ ontvangen, als je een goldprogrammer hebt dan kom je al een heel eind. (met een goldcard)<BR>Suc6<BR>groeten rob tongue.gif" border="0

Dreambox PVR600 {gemini 4}

Geplaatst:

Dan zou ik wel willen weten hoe smile.gif" border="0<BR>Ik krijg hem absoluut _niet_ aan de praat terwijl mijn secabox zo loopt.<P>Heb meerdere files geprobeert, allemaal zonder suc6

Geplaatst:

kijke es op de duckfiles site, daar staan speciale files voor de Pace 500

Geplaatst:

Zo ik heb nu een Gold programmer, met Gold cards, Ik heb met het programma Gold140 en een paar HEX files m'n card geprogged. En<BR>het werkte !! Ik kan nu c+ ehh heel goed BVN<BR>kijken wink.gif" border="0wink.gif" border="0<P>Bedankt voor jullie hulp<P>Marcel@vdbosch.com

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.