michaelangelo Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Heeft iemand deze al uitgetest? Zag em tussen de overige cams tussen zitten en heb nog geen tijd gehad om deze uit te testen. Hoe stabiel is deze? Stabieler dan Gemini? ;-) [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Ome Merde Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 RonaldCS ? bedoel je niet romu ? da's een emu van Ronaldd uit de prehistorie, gebasseerd op scam of radegast als ik het me goed kan herinneren. een emu vergelijken met een image kan ik ook niet helemaal plaatsen ? of bedoel je de images van Ronaldd ? merDe deze ruimte is te huur
digiruud Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 In de prehistorie heb ik de ronaldcs gebruikt tussen een dm7000 en de dm500, dit werkte wel. maar de dm7025 werkt niet met ronaldcs. de dm7025 werkt n.l. met enigma2. Vu plus ultimo 4K
michaelangelo Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: Ome Merde RonaldCS ? bedoel je niet romu ? da's een emu van Ronaldd uit de prehistorie, gebasseerd op scam of radegast als ik het me goed kan herinneren. een emu vergelijken met een image kan ik ook niet helemaal plaatsen ? of bedoel je de images van Ronaldd ? merDe Ja sorry. Bedoelde idd CCcam ipv Gemini! [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen