tritium Geplaatst: 22 juni 2009 Auteur Geplaatst: 22 juni 2009 nu heb ik het volgende systeem in elkaar gezet: NOVA-HD-S2 PCI ASUS P6T DELUXE V2 INTEL I7 2.6 GHZ ASUS GTX 260 6GB 1600MHZ RAM (corsair) in een thermaltake dh104 kast WIDOWS7 64BIT nu heb ik al van alle soorten codecs geinstalleert, maar mediacenter vertikt het om .mkv af te spelen, hij speelt ze wel af als ik een mkv naar mediacenter stuur via windows, maar in mediacenter zelf worden de .mkv bestanden niet erkend als gangbaar afspeelformaat. het register heb ik al aangepast, maar dat helpt niet iemand een idee?
andre123 Geplaatst: 22 juni 2009 Geplaatst: 22 juni 2009 Origineel bericht van: tritium nu heb ik het volgende systeem in elkaar gezet: NOVA-HD-S2 PCI ASUS P6T DELUXE V2 INTEL I7 2.6 GHZ ASUS GTX 260 6GB 1600MHZ RAM (corsair) in een thermaltake dh104 kast WIDOWS7 64BIT nu heb ik al van alle soorten codecs geinstalleert, maar mediacenter vertikt het om .mkv af te spelen, hij speelt ze wel af als ik een mkv naar mediacenter stuur via windows, maar in mediacenter zelf worden de .mkv bestanden niet erkend als gangbaar afspeelformaat. het register heb ik al aangepast, maar dat helpt niet iemand een idee? Ik heb dvbviewer en daar speel ik mkv files mee af,werkt perfect. _________________________ HTPC met DvbViewer en flycccam op windows vista ultimate 64bit DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb
tritium Geplaatst: 10 juli 2009 Auteur Geplaatst: 10 juli 2009 ik heb dvbviewer gekocht, en vind het wel mooi, maar ik zou toch graag windows mediacenter gebruiken, hoe kan ik nu mijn canal digitaal kaart aan de gang slingeren in wmc?
andre123 Geplaatst: 11 juli 2009 Geplaatst: 11 juli 2009 Origineel bericht van: tritium ik heb dvbviewer gekocht, en vind het wel mooi, maar ik zou toch graag windows mediacenter gebruiken, hoe kan ik nu mijn canal digitaal kaart aan de gang slingeren in wmc? hoi dat gaat met DVBLink for DVBViewer _________________________ HTPC met DvbViewer en flycccam op windows vista ultimate 64bit DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb
tritium Geplaatst: 17 juli 2009 Auteur Geplaatst: 17 juli 2009 Origineel bericht van: andre123 Origineel bericht van: tritium ik heb dvbviewer gekocht, en vind het wel mooi, maar ik zou toch graag windows mediacenter gebruiken, hoe kan ik nu mijn canal digitaal kaart aan de gang slingeren in wmc? hoi dat gaat met DVBLink for DVBViewer _________________________ HTPC met DvbViewer en flycccam op windows vista ultimate 64bit DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb nu heb ik al die software gedownload, is er ergens een goede uitleg, want ik snap er niks van....
andre123 Geplaatst: 18 juli 2009 Geplaatst: 18 juli 2009 Origineel bericht van: tritium Origineel bericht van: andre123 Origineel bericht van: tritium ik heb dvbviewer gekocht, en vind het wel mooi, maar ik zou toch graag windows mediacenter gebruiken, hoe kan ik nu mijn canal digitaal kaart aan de gang slingeren in wmc? hoi dat gaat met DVBLink for DVBViewer _________________________ HTPC met DvbViewer en flycccam op windows vista ultimate 64bit DM 800 Visiosat Big BiSat - vantage 8/1 - 8 x Alps lnb nu heb ik al die software gedownload, is er ergens een goede uitleg, want ik snap er niks van.... Als je bij dvblink op de site forum aanklikt daar staat een hoop uitgelegd en kun je vragen stellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen