GNcontrol Geplaatst: 27 mei 2009 Geplaatst: 27 mei 2009 Hallo, Ik heb hier een mutant200s die na een software-upgrade alleen nog maar 8888 in het display laat zien. Bij een poging om via jtag 1.4 een nieuwe bootloader te flashen, gaat het mis; C:\JTAG\jtag -m mutant200s mutant200s(PAL) board initialize Flash info. : STMicroelectronics Unknown Flash recognize failed. Retry(0x20, 0x227e) Ook bij gebruik van delays geen verandering. Ik heb ook nog jtag 1.1 & 1.3 geprobeerd, met hetzelfde resultaat. Wat kan hier de oorzaak van zijn ? GNcontrol
DVB FREAK Geplaatst: 4 september 2009 Geplaatst: 4 september 2009 Hallo GNControl, ik heb hetzelfde probleem.Heb jij deze box nog weer aan de praat gekregen en hoe heb je dat gefixt. Zelf denk ik dat er een flash in zit die niet door de jtag software wordt herkend. (M29DW640F) Of is het iets anders. Hoor graag van jouw. Gr Wim.
schotel1 Geplaatst: 5 september 2009 Geplaatst: 5 september 2009 Heb je de voeding nagekeken. Als de 3.3 volt te laag is krijg je ook geen verbinding met de flash. succes
DVB FREAK Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Hallo schotel1, bedankt voor je reactie, de mutant200 is een gloednieuw app. dus ik ga er vanuit dat de voeding ok is. De jtag software die ik tot nu toe heb getest werk niet. Krijg helaas geen reactie van GNcontrol of het bij hem wel gelukt is en hoe. Krijg nml dezelfde melding als hij omschrijft. Hoop dat er iemand een oplossing heeft.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen