Ferr Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Heeft iemand toevallig de 1.57 software liggen? ik kan hem op internet niet vinden, maar ik weet wel datie er is.... DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Ferr Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Geplaatst: 28 mei 2009 done DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Hans v O 286 Geplaatst: 25 juni 2009 Geplaatst: 25 juni 2009 Origineel bericht van: Invertist Stuur me per PM even je e-mailadres. Kun je mij hem ook even sturen a.u.b. Samsung UHD 55" 3D , VU+ 4k solo VU+ Zero Samsung led 40" Bigsat Viosat , Onkyo TX-NR 515 met 7.1 Jamo boxen
Ferr Geplaatst: 24 juli 2009 Auteur Geplaatst: 24 juli 2009 Softwareversie 1.0 revisie 1.64 is beschikbaar... Wijzigingen in rev. 1.64 - "Option" en "Connect" toetsen werkten niet - FEC 8/9 en 9/10 toegevoegd bij geavanceerd zoeken - Beeldverhouding werkte niet goed bij DVD en DivX - Unicable ondersteuning verbeterd - LNB configuratie TéléSat aangepast - Satellietnaam wordt nu weergegeven in de statusbalk i.p.v. type codering - Coderingsaanduiding toegevoegd in de zenderlijst - USB ondersteuning sterk verbeterd - Kanaalnummers in favorietenlijsten werden niet goed weergegeven - Geheugen voor EPG opslag uitgebreid - De ontvanger startte soms niet op na een koude reset wanneer er een USB apparaat was aangesloten - Opname van ITV HD en BBC subkanalen werkte niet - Motor ging 's nachts om 3:00 uur spontaan draaien - Fastscan werkte niet goed meer met Canal Digitaal en helemaal niet meer met TV Vlaanderen - Diverse cosmetische verbeteringen en kleine bugs opgelost (van de ***geen-reclame*** site) DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen