Rigolo Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Ik heb de open-sasc-ng how to op wiki.mythtv.nl aangepast naar MythBuntu 9.04. Tevens heb ik een standaard mythbuntu start up script gemaakt en beschreven waar (in mijn ogen) je het beste alle bestanden kan plaatsen. Misschien dat jullie er naar willen kijken en commentaar willen leveren. Het opstart script is een vrij simple aanpassing van het standaard /etc/init.d/skeleton script maar werkt wel in mijn situatie. Het is een eerste poging van mij dus er zullen vast verbeteringen in zitten. Hein
Rigolo Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Geplaatst: 29 mei 2009 nu ook een logrotate optie toegevoegd zodat de log files niet uit de hand groeien. Ik heb nog een probleem met het opstarten van open-sasc-ng. Ik laat dit nu plaats vinden NA dat de network manager en avahi-daemon gedraaid hebben maar soms zijn die nog niet klaar met hun werk. Daardoor kan de hostname van mijn NewCS server nog niet geresolved worden bij het opstarten en wordt het NewCS gedeelte niet gebruikt. Weet iemand een manier om te zorgen dat de sasc-ng script pas gedraaid wordt als het netwerk volledig beschikbaar is? Hein
Lamko Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Ben je bekend met S50 en K50 bijvoorbeeld ? Mythbuntu 12.04 Celeron 220 op Mini-ITX D201GLY2, 1 GB Ram,2x1,5 TB HDD, Digitenne op TerraTec Cinergy, CCcam
Rigolo Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Geplaatst: 29 mei 2009 Ja, ik hem het startup script nu naar 60 verplaatst maar als ik de logs moet geloven dan start hij nu nog net tevroeg. Ik heb nu een simele sleep in het script gezet ... Ik zou het nog naar 75 zetten omdat er dan nog een aantal andere scripts reeds gestart zijn en dat de avahi-daemon klaar is met het afhandelen van het dhcp request. het probleem is natuurlijk dat open-sasc-ng niet goed omgaat met het feit dat er niet altijd een netwerk connecti beschikbaar is, maar dan niet op een later tijdstip gaat kijken of deze nu wel beschikbaar is.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen