Jan Ambers Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Ik wil mijn autoradio doen geloven dat er een CDspeler aan hangt, maar als er geen aan hangt kan ik geen cd selecteren... Ik wil de MP4 speler zijn audio injecteren op de CD audiolijninput, en als ik CDspeler kies zou ik de MPspeler kunnen/willen horen... Maar zonder dat er een CDspeler aan de radio hangt lukt dit niet! Ik vermoed dat de CDspeler aangesproken wordt via een I²C bus systeem, en de CDspeler die I²C codes terug stuurt om de audioschakelinput om te schakelen? Kan ik ev de audiosxchakelaar via een knop bedienen?
Jan Ambers Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Geplaatst: 28 mei 2009 Dan ga ik mijn MPspeler een vaste plaats moeten geven op de FM band! Ik ga eens op zoek naar een stereomodulator...
trust Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: Jan Ambers Dan ga ik mijn MPspeler een vaste plaats moeten geven op de FM band! Ik ga eens op zoek naar een stereomodulator... Daar ben ik uiteindelijk ook op uit gekomen . In mijn laatste lauguna zit een prima radio met bediening aan het stuur , die wilde ik graag behouden , maar ik miste de USB en SD aansluiting van van mijn vorige . Er was een optie om via een connection-box , een Mp3 speler aan te sluiten op de digitale ingang voor de CD wisselaar , maar ik ben eerst gaan kijken of het niet anders (goedkoper) kon . In het schema zag ik dat op een IC wel de aansluitingen aud-l en aud-r zaten maar er geen gebruik van gemaakt werden . Een paar draadjes eraan maken zou geen probleem zijn , maar hoe kreeg ik de radio zover dat ie wist dat die ingangen gebruikt moesten worden ? Bij het zoeken op internet kwam toen die Fm modulators tegen . Voor nog geen € 20.- geluid (nou ja ) via USB en SD bovendien kunnen de auto's die rondom je staan in de file , mooi meeluisteren . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Jan Ambers Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Geplaatst: 29 mei 2009 Als je d'r een cassette induwt, wordt de audioschakelaar ook bediend... ik ga even in schema neuzen... en MP ipv cassette audio nemen.
trust Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: Sjaak(k) Origineel bericht van: Jan Ambers Als je d'r een cassette induwt, wordt de audioschakelaar ook bediend... ik ga even in schema neuzen... en MP ipv cassette audio nemen. Kun je ook vergeten bij Flip, dat gaat ook via een "bus" Ik heb even zitten passen maar kreeg de cassette er niet in , eerst dacht ik dat dat kwam omdat de CD er nog in zat , maar toen die eruit was ging het nog niet . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen