Gast seyhan Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Het ene probleem opgelost >>> http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1676397#Post1676397 En weer een ander probleem erbij. Na de fabrieksreset beziggeweest alle satelieten weer in te lezen. Nu zie ik dat ik Sirius kwijt ben alsmede een aantal andere satelieten. Ze staan niet meer in het menu. Transponder edit werkt niet aangezien de desbetreffende sateliet niet in de lijst voorkomt. Mijn kanalenlijst bekeken met Dreamboxedit een daar staat Sirius wel tussen maar bijvoorbeeld Arabsat en een aantal andere weer niet. Is het mogelijk om met bijvoorbeeld Dreamboxedit de ontbrekende satelieten in het menu weer toe te voegen, of eventueel op een andere manier. Nieuwe kanalenlijst installeren zie ik niet echt zitten aangezien me kanalenlijst volledig is aangepast. Ook wil ik liever niet weer een fabrieksreset doen, na het gisteren al te hebben gedaan. Iemand een simpele oplossing ???
dagg Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 zie ook hier .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast seyhan Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: dagg zie ook hier Oeps , sorry niet gezien. Maar ik vraag me wel af of ik dan niet me bouquetten kwijt ben, of staat dat hier los van.
dagg Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 nee die blijf je gegarandeerd houden, no worries .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast seyhan Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Origineel bericht van: dagg nee die blijf je gegarandeerd houden, no worries Oke bedankt. Ik ben een beetje panisch, hahah.
dagg Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 geen gekke vraag hoor! kijk je moet het zo zien. Once upon a time there was a void And god created blabla... Toen kwam er een dreambox uit de winkel. Die kende nog niks van satellieten en hun transponders, maar de satellites.xml gaf oplossing. Het ding ging aan de hemel scannen, en vond een heleboel kanaaltjes. Die zette hij in het bestand services (enigma1) of lamedb (enigma2). Toen ging de bezitter van de dreambox er orde in maken. En zette kanalen netjes bij elkaar, en toen waren er boeketten Als je nu satellites.xml update kunnen er meer kanalen gevonden worden met een scan omdat de satellieten en transponders (frequenties) beter kloppen met de werkelijkheid. Die worden dan weer in services/lamedb gezet, die daarna weer in de boeketten kunnen komen. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast seyhan Geplaatst: 28 mei 2009 Geplaatst: 28 mei 2009 Hhahahha mooie uitleg, lijkt wel een verhaaltje. Weer wat geleerd. Bedankt he.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen