pietdream Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Als ik een USB stikkie van bv 8GB in het mini-USB slot stop, kan ik deze dan ook mounten en gebruiken voor het opnemen van uitzendingen? Of kan dit alleen bij de eSATA aansluiting? Vu+ Duo (1 TB HD & OpenPLi)
Satlook Geplaatst: 20 februari 2010 Geplaatst: 20 februari 2010 Citaat: De 8000 is zelfs nu nog niet normaal te koop. Daar heb ik niks van gemerkt, gewoon besteld en binnen 2 dagen in huis. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
dogeatdog Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 ik heb een beetje rond gekeken op de Nederlandse site's maar ik kan hem niet vinden. wanneer komt hij in nederland uit?
Gerard 76 Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 De DM importeur hier (Bo#@%@#K) kan daar nog niets over zeggen. ik heb 't ook al nagevraagd.
dogeatdog Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 heb je gezegt dat als het lang duurt wij een VU gaan kopen?
guykers Geplaatst: 21 februari 2010 Geplaatst: 21 februari 2010 Mij duurde het te lang en heb dus afgelopen vrijdag een VU+ gehaalt. Als zelfs DMM duitsland op 16 januari 2010 nog aangeeft dat er geen nieuwe ontwikkelingen zijn (op twintuner gebied). (zie onderstaand citaat) waarom nog langer wachten. buiten het topmodel zijn ze niet de enige marktpartij Citaat: Sehr geehrte® Herr Kers vielen Dank für Ihr Interesse an unseren Produkten. Die Installation von HD tunern in der DM7025+ ist nicht möglich. Zu Neuentwicklungen können wir leider noch keine Angaben machen. Wir bitten um Ihr Verständnis und stehen Ihnen für weitere Rückfragen gerne zur Verfügung. guykers@ schrieb: > guykers sent a message using the contact form at > http://www.dream-multimedia-tv.de/contact. > > Da ich mehrere Singeltuners Recievers von DMM habe, und sehr zufrieden damit bin,(DM 500, DM 600 und DM 800HD) bin ich jetzt dabei um eine altere Festplattenreciever zu erneuern. Der DM 8000 HD hat zu viel Möglichkeiten und ist mir zu Teuer. Der Dm 800 HD hat leider nur 1 tuner. Eine richtige HD twintuner kann ich leider nicht in eure Produktangebot erkennen. ist es möglich um eine HD tuner in der 7025 ein zu bauen oder kommt demnÀchst eine HD twintuner auf dem markt? > > m fr gr Guykers nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
druup Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Origineel bericht van: dogeatdog ik heb een beetje rond gekeken op de Nederlandse site's maar ik kan hem niet vinden. wanneer komt hij in nederland uit? Ga er maar van uit dat zo lang hij niet in de winkel ligt hij voorlopig niet komt! Bij de DM8000 heeft volgens mij ook meer dan een jaar langer geduurd voor hij beperkt leverbaar werd en nog eens een hele tijd voordat er een normale voorraad was bij de winkels. VU+ DUO (VTi 5.1.0)DM500HD (Openpli)Maximum E85 met | 28,2E | 23,5E | 19,2E | 13,0E |
Ron Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Guykers, dat je in een SDTV receiver zoals de DM7025 geen HDTV tuners kunt stoppen, lijkt me nogal logisch. Ron
Murdock Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 @Sjaak Wil je dit soort zaken aan de moderators overlaten? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
guykers Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Origineel bericht van: _Ron Guykers, dat je in een SDTV receiver zoals de DM7025 geen HDTV tuners kunt stoppen, lijkt me nogal logisch. Ron In de "betere" DM 8000 kun je ook "mindere" tuners plaatsen. Misschien was mijn optie een mogelijkheid waar ze bij DMM nog niet aan gedacht hadden. (in een mindere receiver betere tuners plaatsen) Maar was het nu teveel moeite om melding te maken dat men een nieuwe HD reciever (single) op de markt brengt (gratis reclame) ipv te vermelden "Zu Neuentwicklungen können wir leider noch keine Angaben machen." Alleen triest dat men een maand op een nietszeggende email moet wachten. Maar gelukkig ben ik nu voorzien in een HD twintuner. nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
djkoelkast Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 DM500HD ging het over toch Zo te zien geen kabelmogelijkheid, dus voor mij niet interessant helaas.
Ron Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 Tja, maar een benzine auto loopt niet op diesel, maar ze rijden wel beide (als je er de juiste peut in gooit) en om die reden zou ik ook niet weten hoe een SDTV receiver een HDTV beeldformaat moet verwerken. Daar is namelijk meer voor nodig dan alleen een tuner en een klein voorgevoel verteld mij dat ze bij Dream Multiemdia vast al zo slim waren om te weten dat het zo niet werkt. Voor HDTV op de satelliet is een DVB-S2 tuner én een MPEG4 hardware decoder nodig. Zelfs al zou je die DVB-S2 tuner in een DM7025 kunnen stoppen, mis je dan nog steeds een MPEG4 decoder en die zit over het algemeen in de CPU verwerkt. Dat zou dus betekenen dat in jouw "auto" van het type DM7025 niet alleen een nieuwe benzinetank, maar ook een nieuwe motor moet worden ingebouwd Ron
dream7020 Geplaatst: 22 februari 2010 Geplaatst: 22 februari 2010 kun je straks op zo´n 7025 de zenders op 23,5 nog wel zien dan Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Obi Wan Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 Als je nu Kabel Deutschland ontvangt op 23,5 dan kan het, zoniet, is het onmogelijk. Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E
Fritsjof Geplaatst: 23 februari 2010 Geplaatst: 23 februari 2010 De enige officiele dealer in Nederland heeft 'em nog niet in z'n webwinkel, wat is de ervaring: zij updaten hun webwinkel traag of betekent het dat ze de DM500 gewoon nog (lang) niet kunnen leveren?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen