theboyk Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Weet iemand wat voor type HDMI aansluiting erop zit? Ik hoorde laatst van iemand wiens tv hdmi 1.3 niet ondersteunde
janneke Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Citaat: Is daarvan de DC aansluiting hetzelfde als bij een Dream? Er moet een ander stekkertje aangemaakt worden. Is simpel janneke
Soulman Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 quote: Nooit zo doen, als je apparatuur je lief is!!! Bij mijn 800 kan het niet anders................ Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
bigtwin Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: theboyk Weet iemand wat voor type HDMI aansluiting erop zit? Ik hoorde laatst van iemand wiens tv hdmi 1.3 niet ondersteunde TV's die HDMI 1.3 niet ondersteunen, zijn al een paar jaartjes ouder. Al een paar jaar is 1.3 de standaard, dus als je tv niet al te oud is, moet dat goed gaan. Versie 1.4 is er zelfs al. kijk ook eens op hdmi.com ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
bigtwin Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: Soulman quote: Nooit zo doen, als je apparatuur je lief is!!! Bij mijn 800 kan het niet anders................ Soulman, ik weet niet of daar een aan/uit schakelaar op zit, maar ik geloof je als je zegt dat dat niet zo is. Wel kun je die eerst netjes een shutdown geven en daarna pas echt van spanning halen. Gewoon spanning eraf via een verdeelblok met schakelaar is en blijft "niet aan te bevelen". Overigens kan het geen kwaad om deze dreamboxen in standby te laten staan. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gerard 76 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 De DM800 moet je via het menu uitzetten. Daarna krijg je een melding in je scherm dat de stekker eraf kan. Heb ook een 800 gehad,voor de 8000. Wellicht moet dit met de 500HD ook zo?
GeminiRx Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ook de 500hd gewoon via het menu > shutdown. Dan de melding dat het ok is om de spanning er af te halen. (ja bij de org. image)
Gerard 76 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: GeminiRx Ook de 500hd gewoon via het menu > shutdown. Dan de melding dat het ok is om de spanning er af te halen. (ja bij de org. image) Nou,en zo moet het dus.
Gast Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Het Pli team is inmiddels ook bezig met een image voor de 500HD
bigtwin Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ik ben erg blij te horen dat er een PLi image aan zit te komen voor de 500HD. Overigens kun je deze 500HD gewoon met een schakelaar achterop uitzetten. Dat verdient, nogmaals, de aanbeveling boven "voetje op de verdeeldoos". Als hij al helemaal uit moet... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Ant Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Volgens mij was er geen shutdown maar kwam 'deep standby' daar het dichtste bij in de buurt. Ik kan het alleen voorlopig even niet meer controleren.
Gast Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Origineel bericht van: bigtwin Ik ben erg blij te horen dat er een PLi image aan zit te komen voor de 500HD. Overigens kun je deze 500HD gewoon met een schakelaar achterop uitzetten. Dat verdient, nogmaals, de aanbeveling boven "voetje op de verdeeldoos". Als hij al helemaal uit moet... Waarom zou je? De 500HD is al enorm zuinig met energie: 1 Watt in standby en 10 Watt in gebruik. Mijn basic Toppie gebruikt dat laatste al in standby mode Wat is er overigens gebruikelijk bij het Pli team: komen ze gelijk met een stable of eerst nog een unstable versie?
Gerard 76 Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 De "unstable" is niet zo "unstable" hoor. Laat je hierdoor niet afschrikken. Houd de site van PLi gewoon in de gaten voordat je gaat updaten. Problemen met een update worden daar direkt gemeld.
bigtwin Geplaatst: 4 maart 2010 Geplaatst: 4 maart 2010 Ron1872, ik heb alleen de "unstable" versie van PLi gebruikt, ofwel OpenPLi. Die is zo stabiel als een huis. Een enkele keer een kleine onvolkomenheid die nooit het gebruik van je box onmogelijk maakt. En als er al een kleine onvolkomenheid is, is die meestal de volgende dag opgelost. Dat alles is zowel via de command line als ook via het menu, zonder verdere kennis van zaken, heel gemakkelijk te updaten. Geen enkele andere image kan dit evenaren, voor zover ik weet. Absoluut doen dus, OpenPLi. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen