tosje Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 staat de kaart wel geregistreerd op uw naam bij cd (is de eerste nieuwe kaart niet die niet geregistreed is opgezonden ter vervanging met gevolg geen update) groetjes Vu - ultimo,1TB HDSAB 4800 mini
SAT-FAN Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: tosje staat de kaart wel geregistreerd op uw naam bij cd (is de eerste nieuwe kaart niet die niet geregistreed is opgezonden ter vervanging met gevolg geen update) groetjes Hoi Tosje, ja zeker als ik bel hebben ze netjes mijn gegevens + de pakketen die ik heb HDtv / film-sport / basis etc... En ze sturen ook naar de juiste kaart nummer een update, maar ik heb het nu op 3 ontvangers geprobeerd. en op 2 verschillende locaties, maar emms blijft op 0 staan. Vogels z'n tiep miep van canaldigitaal zou de kaart stuk zijn en moet ik deze dan opsturen. Nu maar hopen dat het goed gaat, maar ik stuur hem morgen dan ook aangetekend op. Ze hebben mij wel de garantie gegeven dat mijn oude kaart actief blijft ivm dit probleem Wij gaan er dan maar vanuit dat dit allemaal goed gaat. mvg S-F
dagg Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: SAT-FAN Naja ik persoonlijk ook niet maar dat noemen ze " een kort lontje en jou noemen ze zeker iemand die oereigenwijs is, en iemand gewoon zwaar beledigt op z'n intelligentie die het forum wél dagelijks leest en ook begrijpt/met succes toepast wat daar behandeld wordt, en adviezen volledig ter harte neemt of in ieder geval er iets mee doét. succes met je 'carriere'!, van mij zal jij geen 'last' meer hebben, never, ook niet in positieve zin. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
SAT-FAN Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: dagg Origineel bericht van: SAT-FAN Naja ik persoonlijk ook niet maar dat noemen ze " een kort lontje en jou noemen ze zeker iemand die oereigenwijs is, en iemand gewoon zwaar beledigt op z'n intelligentie die het forum wél dagelijks leest en ook begrijpt/met succes toepast wat daar behandeld wordt, en adviezen volledig ter harte neemt of in ieder geval er iets mee doét. succes met je 'carriere'!, van mij zal jij geen 'last' meer hebben, never, ook niet in positieve zin. Meneer, Relax doe niet zo op gefokt, ik heb je adviezen ook aangenomen maar ik had daar ook al 2 dagen mee getest. als ik dan toch eens wil testen met 2.0.11 dat kan toch geen kwaad ?. Zelfs ben ik vanavond nog naar iemand anders geweest die 2.1.1 had met een dm800 zelfde effect. Maar ik had geen last van jou en zal ook niet krijgen maar dat snap jij ook wel. En een carrière ik ben niet zo carrière gericht, die tijd ben ik al voorbij. Maar mijn advies aan jou is dan als iemand niet jou advies geheel opvolgt en ook anders wil testen. Denk dan "sukkel" maar reageer niet zo heftig is nooit goed, en geheel niet op een openbare forum. Zonde van de tijd en geeft alleen kwaad bloed... Maar ondanks dagg bedankt voor de moeite en je advies S-F
Gast AlanS Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Citaat: Lezen is ook een kunst Ik heb tot TWEE maal toe aangeraden om 2.1.1 te gebruiken en dat advies wordt niet opgevolgd Lezen is inderdaad een kunst want hij schreef al dat hij het drie dagen met 2.1.1 geprobeerd heeft. Dat hij dan uit wanhoop nog eens de oude versie probeert kan je misschien dom en/of zonde van zijn tijd vinden. Hoe dan ook zijn je reakties buitensporig fel en dat is onnodig. Geweldig dat je iemand probeert te helpen maar soms moet je dan ook wat geduld leren opbrengen. /ONTOPIC
SAT-FAN Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Geplaatst: 30 mei 2009 Origineel bericht van: AlanS Citaat: Lezen is ook een kunst Ik heb tot TWEE maal toe aangeraden om 2.1.1 te gebruiken en dat advies wordt niet opgevolgd Lezen is inderdaad een kunst want hij schreef al dat hij het drie dagen met 2.1.1 geprobeerd heeft. Dat hij dan uit wanhoop nog eens de oude versie probeert kan je misschien dom en/of zonde van zijn tijd vinden. Hoe dan ook zijn je reakties buitensporig fel en dat is onnodig. Geweldig dat je iemand probeert te helpen maar soms moet je dan ook wat geduld leren opbrengen. /ONTOPIC Tnx AlanS. voor de reactie.een update: zojuist heb ik de kaart terug gestuurd naar Canaldigitaal. Aangetekend + handtekening retour, Nu hopen dat mijn kaart netjes aankomt en dat "hem" niet kwijt raken. Zodra ik de kaart terug heb (of een nieuw) zal ik deze topic updaten of het probleem is opgelost. mvg S-F
Erik Slagter Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 IK ben zelf ook een hele tijd bezig geweest om mijn seca-3 kaart aan de gang te krijgen, inclusief aanvraag heractivatie (kan gewoon op de website hoor, is een stuk goedkoper). Je moet inderdaad gewoon de nieuwste CCcam hebben, anders werkt het zeker niet. En in de config heb ik extra "SECA HANDLER 1" staan, misschien dat dat helpt? Na een tijdje werden de verloopdata van beide "entitlements" veranderd (twee verschillende), maar het werkte nog steeds niet. Na nog een uur ofzo wachten, kreeg ik weer nieuwe verloopdata, ze waren nu gelijk en toen werkte het opeens. Dus misschien (als je dat nog niet geprobeerd hebt) je dreambox eens een hele dag en/of op SBS6 laten staan? DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
SAT-FAN Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Geplaatst: 30 mei 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter IK ben zelf ook een hele tijd bezig geweest om mijn seca-3 kaart aan de gang te krijgen, inclusief aanvraag heractivatie (kan gewoon op de website hoor, is een stuk goedkoper). Je moet inderdaad gewoon de nieuwste CCcam hebben, anders werkt het zeker niet. En in de config heb ik extra "SECA HANDLER 1" staan, misschien dat dat helpt? Na een tijdje werden de verloopdata van beide "entitlements" veranderd (twee verschillende), maar het werkte nog steeds niet. Na nog een uur ofzo wachten, kreeg ik weer nieuwe verloopdata, ze waren nu gelijk en toen werkte het opeens. Dus misschien (als je dat nog niet geprobeerd hebt) je dreambox eens een hele dag en/of op SBS6 laten staan? Hoi Erik, Ik heb mijn dm800 een dag + nacht op SBS6 gehad met CCcam 2.1.1 Over die Seca handler klopt. Dat had ik ook geprobeerd maar in de config staat ook dat als je die optie # is optie 1 standaard. Ik heb daarnaast ook de kaart bij een andere DM800 geprobeerd ook met 2.1.1 want ja ik wist echt niet meer. ik begon overal aan te twijfelen. maar helaas zelfde emms bleef op 0 staan ik kreeg geen update binnen... het lijkt er op dat de kaart dit niet accepteerd, nu is alleen hopen dat Canaldigitaal het zelfde opmerkt. want als hun wel een emms binnen krijgen op mijn kaart dan snap ik het echt niet meer. omdat ik de kaart in 3 ontvangers hebt gehad op 2 locaties (dus 2 daadwerklijk verschillende setups) tnx Erik voor mee denken. mvg S-F
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen