OankloterTonny Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Vandaag een 320GB schijf in mijn dm800hd gedaan. Er zou nu bij instellingen>systeem een optie 'hard disk' moeten komen. Dit is er niet, echter bij devices ziet hij hem wel staan. HD al geformatteerd in mijn pc maar geen resultaat. Iemand hetzelfde probleem gehad en hoe dit op te lossen? Ik gebruik nu een gemini 2 4.1 image.
Gast swiffertje Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 je moet hem formateren in de dreambox ik heb gisteren ook een 320g ingebouwd en die werkt perfect
OankloterTonny Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Geplaatst: 29 mei 2009 Ik kan nu opnemen. Er staat ook dat er bestanden zijn opgeslagen en die kun je selecteren maar vervolgens krijg ik helemaal geen beeld:s Ook leuk dat je heel veel zenders niet kan bekijken terwijl je opneemt, hij zegt dat er geen tuner vrij is. Is dit te verhelpen?
Enter81 Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 Origineel bericht van: OankloterTonny Ik kan nu opnemen. Er staat ook dat er bestanden zijn opgeslagen en die kun je selecteren maar vervolgens krijg ik helemaal geen beeld:s Ook leuk dat je heel veel zenders niet kan bekijken terwijl je opneemt, hij zegt dat er geen tuner vrij is. Is dit te verhelpen? Met een single tuner als de 800 kun je alleen maar kijken naar de zenders op dezelfde transponder als je aan het opnemen bent. Als je dit niet wilt wordt het tijd voor een andere ontvanger (twin) bv de 7025 of de 8000 als je voor dream gaat.
OankloterTonny Geplaatst: 29 mei 2009 Auteur Geplaatst: 29 mei 2009 Kijken gaat nu ook na een reboot. Werkt nu dus goed. Maar wat een tegenvaller dat je niet alle zenders kan bekijken tijdens het opnemen, ik dacht echt dat dit kon. Staat trouwens ook gewoon in de handleiding, beetje stom dus.. Anyway thanks voor je antwoord!
Gast swiffertje Geplaatst: 29 mei 2009 Geplaatst: 29 mei 2009 kijk maar eens onderaan pagina 44 van de handleiding. daar staat toch echt dat je alleen kan kijken naar de zenders op dezelfde transponder dan de zender die je opneemt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen