Ga naar inhoud

[ASTON DUAL] Aston SECA DUAL 1.07

Aanbevolen berichten

Gast Fokke-Gerrit
Geplaatst:

Hallo nu heb ik een Aston SECA DUAL 1.07 Gekocht waar met de nieuwest software volgen de webshop maar heb nu binnen en er staat software 2,18 op en op de site staat dat dit hem moet wezen Aston SECA DUAL 1.07 nieuwste versie 2.19 CI module, landcode VRIJ (heb ik dan nog oude module gekregen met oude chipset ?

m.v.g

Geplaatst:
Origineel bericht van: Fokke-Gerrit
heb ik dan nog oude module gekregen met oude chipset ?

m.v.g

Yep maar zoveel verschil zit er niet in er zit in de oude module een chipje wat er niet meer is (fabrikant maakt het niet meer of fabrikant failliet of zoiets).
Aston naar iets vervangends gezocht en gevonden maar in de software zit dan ook een wijziging. laugh
Geplaatst:

Zoals Art44 al opmerkte zit er inderdaad nauwelijks verschil en de meeste gebruikers van een Aston 1.07 zullen dan ook v2.18 erop hebben zitten.

Wat ik me wel afvraag is of je de leverancier er niet moet op aanspreken dat hij oude meuk verkoopt want ik denk dat deze versie er zeker al één jaar niet meer wordt geleverd.

Nogmaals technisch is er niets mis mee maar het eventueel inbrengen van een klacht moet dan meer principeoverweging zijn.

Veel zal je er waarschijnlijk niet aan hebben want de CAM zal ongetwijfeld nieuw zijn en voor dat type zit er immers de laatste software ingebakken en dat beloofd de website.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Gast Fokke-Gerrit
Geplaatst:

Ik zal er eens heen mailen want op de site staat als je het module wil kopen dat je gewoon deze versie koopt Aston SECA DUAL 1.07 nieuwste versie 2.19 CI module, landcode VRIJ

dan denk ik dat ik er van uit kan gaan als ik het nieuw module krijg (hij werkt verders wel goed alleen moet wel 10 sec wachten voor dat ik beeld heb als ik de Humax Icord aan doe en van zender veranderd is alleen in zender pakket van CD)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen