Rigolo Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Precies waarom jij zegt: Een verbinding vanaf internet zou idd naar een goed beveiligde machine moeten gaan. Of een dreambox dat is laat ik in het midden. Dat is natuurlijk van verschillende zaken afhankelijk. Hein
Gast Ronny Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 ik heb mijn FW zo geconfigureerd dat ik een virtual server gebruik op poort 22, staat geforward naar interne IP van dreambox, ook poort 22. met putty lukt het nu om een sessie te openen ... nu de (domme?) vraag : nu de sessie geopend is, hoe kan ik dan via deze tunnen toegang krijgen tot mijn webcontrol ?
Gast MiLo Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Origineel bericht van: MiLo Hier staat hoe het wel moet:http://www.milosoftware.com/dreambox/nl/index.php?body=dropbear
Erik Slagter Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch zo moest ik antwoorden... dus kort door de bocht was voorwaarde. Als het nou ook nog klopte :-/ Computers in een DMZ zetten in dus niet gelijk aan "op de stoep zetten" wat jij suggereert. En voor die mensen die het "moeilijk" vinden, misschien toch wel verstandig om er eens een beetje in te duiken, je laat je huisdeur toch ook niet zonder slot? Internet = gevaar. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen