Gait33 Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Hallo allemaal, ik ben met het volgende bezig een triax tds 88 en een multiblock met daarop de lnb's Astra 1,2,3 en hotbird. Nu wil ik graag de diseqc intellen in het menu satelliet configuratie, maar hoe is nu de volgorde? ik heb dit al eens eerder gedaan, maar dat is alweer een tijd geleden. Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
paardengek Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Zoals jij de 4 in 1 diseqc switch aansluit, zo moet je het ook instellen op je dreambox. Ik adviseer wel om op poort 1 de Astra 19.2 aan te sluiten. Dat komt overeen met diseqc 1.0 protocol op AA. Dus resumerend: ( voorbeeld ) Astra 19.2 aangesloten op diseqc switch poort 1: Diseqc AA Astra 23.5 aangesloten op diseqc switch poort 2: Diseqc AB Astra 28.2 aangesloten op diseqc switch poort 3: Diseqc BA Hotbird 13.0 aangesloten op diseqc switch poort 4: Diseqc BB Je kunt uiteraard een andere volgorde aanhouden. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Gait33 Geplaatst: 30 mei 2009 Auteur Geplaatst: 30 mei 2009 yep! Dat is hem!!! Wat een fijn forum is dit toch!!!!! :D Mijn dank is groot! Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen