Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zou graag de op harde schijf opgenomen satellietuitzendingen omvormen tot een DVD-iso met een programma zoals Burn2DVD zo dat ik dan een DVD bekom waarvoor ik de ondertitels die oorspronkelijk in teletekst pagina 888 zaten achteraf voor die DVD kan aan of uitzetten. Weet iemand of dit kan of hoe je dit bereikt?

mvg.

abu ilya

Geplaatst:

Indien een DVD wil maken van een .ts bestand (met ondertitels) zul je eerst de fouten uit de .ts file moeten halen. (Uitzendingen zitten vol fouten. Normaal merk je die niet op maar eens dat je er een DVD wil van maken kan het erg storend gaan werken. Bv. serieuze audio - video desync).

E.e.a. kan met ProjextX (te vinden op de Oozoon website). Dit programma kan ook de ondertitles van de teletext eruit halen en omzetten naar een .srt file. Je kunt met dit programma ook het begin en eind eraf knippen en eventueel reclame eruit knippen.

ProjectX is een JAVA programma, je hebt dus ook JRE nodig.

Na ProjectX heb een video file (m2v) en een audio file (mp2) en een subtitle file (.srt).

Van deze kan je nu een DVD maken. Bv. met DVD-Flick. (andere programma's kunnen ook)

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen