wonderboy Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 Is het verstandig om een C+ kaart over te nemen tweedehands ? Ik zit er namelijk aan te denken om er een gebruikte kaart te kopen. Zitten er verborgen kosten aan ? Zit ik dan aan een 2 jarig abbo vast ? Graag advies.
Gast Ronaldinho- Geplaatst: 30 mei 2009 Geplaatst: 30 mei 2009 2 Jaar contract gaat per 1 Juni in meen ik! En nadelen in een tweedehands kaart , nee niet echt.. Maar je zit zowiezo aan die twee jaar vast!
clemens2 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 je moet zeker weten dat op de kaart geen betalingsachterstand staat. Als je een overname formulier hebt ondertekend neem je de rechten en plichten over dus ook de eventuele betalingsachter stand en incasso kosten. Kun je navragen bij cannal digitaal maar als de kaart gewoon een set op pakket heeft is hij al betaald. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
wonderboy Geplaatst: 1 juni 2009 Auteur Geplaatst: 1 juni 2009 Dus gewoon ff het kaartnummer doorgeven aan C+ om te vragen wat voor abbo er op zit en tot hoelang, en of er geen betaalingsachterstand op zit. Tis alleen de vraag of ze dat willen doorgeven aan mij..
dream7020 Geplaatst: 7 juni 2009 Geplaatst: 7 juni 2009 geven ze wel door Ik had ook een kaartje gekocht die wilde ik inzetten als 2 de kaart maar werd geweigerd omdat op die kaart betalingsachterstand op zat. Beter zeker voor onzekere nemen en naar kaartnummer vragen en checken Vu Plus solo 4k Dreambox 8000 ssc Triax 88 multiblock 19-23-28-13 Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen