Ga naar inhoud


ongeldig abbonement - beeld zwart


mlsn

Aanbevolen berichten

Gisteren is bij mij het beeld op zwart gegaan - krijg de melding ongeldig abbonement te zien.

 

Effe hier rondgekeken en zie dat er nieuwe kaartjes zijn verspreid - wat een communicatie!!!! ik heb helemaal geen briefje van cd gekregen. Net cd gebeld, blijkbaar is het nogal druk. Via het telefoonmenu mijn "nieuwe" kaart maar laten blokkeren. Ik wacht op beeld - heb ik niet binnen 60 minuten beeld dan zeg ik mijn abonnement maar op. Onlangs nog een nieuwe orginele ccam van cd gekocht.

DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn vraag zijn er meer mensen waarbij het zo is gelopen of die nu met hetzelfde probleem zitten. Waarom kan de verspreiding van zo'n kaartje niet verlopen zoals ze bij een bankpasjes doen.

DreamBox 7020, - Triax 78cm Invacom single, geotrack HH100.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou de mensen bij wie de kaart uit gaat hebben vaak wel een nieuwe kaart gekregen maar weten het zelf niet.

Misschien verhuizen mensen en geven ze het nieuwe adres niet door sommige wonen in Spanje of een ander land en kijken daar Nederlandse TV terwijl op het Nederlandse adres er al meer dan een maand een nieuwe kaart ligt.

 

Hier kun je nakijken of je goed geregistreerd staat. laugh

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: mlsn
Mijn vraag zijn er meer mensen waarbij het zo is gelopen of die nu met hetzelfde probleem zitten. Waarom kan de verspreiding van zo'n kaartje niet verlopen zoals ze bij een bankpasjes doen.


>Hier< kan je lezen hoe het bij anderen gegaan is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast flipper61

Ja bij mij ook zwart eerst keek ik naar de geldigheidsdatum en daar stond 30-06-2009 dus alles ok stop de kaart in een andere ontvanger en plots staat de datum op 01-01-1991.

Nu zoek ik ook het probleem en denk dat er een nieuwe kaart is verstuurd alleen ik heb het kaart je gekocht via deze site en elk jaar mijn bedrag naar die persoon gestuurd al 5 jaar zonder problemen , nu denk ik dat mijn nieuwe kaart naar daar is gestuurd afwachten maar.

Nu weet je pas wat een verslaafde afzien als hij iets niet heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik lees op de site van cd dat per 8 juni de oude kaart gedeactiveerd wordt. Nu weet ik niet of ik de nieuwe secakaart had moeten registreren of iets maar sinds vandaag is de nieuwe kaart op zwart en de oude seca2 kaart doet het nog. Zou het kunnen dat ze de verkeerde kaart hebben gedeactiveerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een paar mogelijkheden...

Je ontvanger geeft de update pulsen niet door aan de Seca-3 kaart.

Je hebt de kaarten door elkaar gehaald, en je Seca 2 kaart is uitgeschakeld, je Seca 3 kaart zit toch in de ontvanger.

Canaldigitaal heeft een fout gemaakt.

 

Even bellen en je weet het antwoord.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ceesv

Even bellen en je weet het antwoord.

Nou, zo simpel is het bellen naar CDS ook weer niet. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart heeft een datum tot 30/6 dus hij is gewoon gedeactiveerd. In de persoonlijke gegevens op de site staat ook mijn oude kaart nog geregistreerd dus ik neem aan dat dat omgezet moet worden. Ik heb een mail gestuurd dus binnen 15 werkdagen verwacht ik een oplossing. Mijn oude kaart staat ook alweer tot 31/7 dus het zal wel goed komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn beide Seca 2 kaarten zijn ook op zwart gegaan.

 

Ik gebruik al sinds 5 mei de nieuwe Seca 3 kaarten en die doen het nog steeds.

 

De beide oude kaarten staan inmiddels ook op 1991 en werken dus beide niet meer.

 

1 van mijn Seca 3 kaarten is van 1-7-2009 naar 30-7-2009 ge-update.

 

De andere update met geen mogelijkheid en staat dus nog op 1-7-2009.

 

Ik gebruik 2 aston 1.07 cams, dus daar ligt het toch ook niet aan zou je zeggen.

 

De ene kaart daar heb ik 9,95 euro service kosten voor betaald in ruil voor 3 mnd entertainment pakket.

 

Leek mij wel een goede deal.

 

gr,

Nolan

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook mijn beeld is gisteren op zwart gegaan met de melding dat ik geen geldig abo heb, maar ik heb helemaal niets vernomen van CD over het omruilen van mijn smartcard.

 

Her-activatie via sms en internet werkt helaas niet. En de verbinding met de helpdesk werd net automatisch verbroken omdat er meer dan 20 wachtenden zijn.

 

Nou daar sta je dan... Ik ga mijn bank maar opdracht geven tot het storneren van het laatst betaalde abonnementsgeld, kijken of dat de aandacht van CD trekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...